دادستان اسدآباد گفت: کسانی که سلاح بدون مجوز حمل و با آن قدرت نمایی کنند برابر قانون مجازات می‌شوند.

محمد شیرزادی، دادستان اسدآباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: اولویت اصلی ما برخورد با افرادی است که با سلاح سرد یا گرم اقدام به قدرت نمایی می‌کنند.

او با بیان اینکه در برخورد با ین افرادچشم پوشی نخواهیم کرد افزود: جمع آوری توزیع کنندگان و فروشندگان موادمخدر هم در اولویت کاری دادستانی قرار دارد.

دادستان اسدآباد با اشاره به اینکه در دوره جدید دادستانی فضا برای مجرمان و برهم زنندگان امنیت ناامن خواهد شد ادامه داد: برنامه‌های مدونی با همکاری نهاد‌های مربوطه برای حمایت از خانواده زندانیان داریم تا این خانوار‌ها از حمایت‌ها برخوردار شوند.

شیرزادی گفت: سیاست قوه قضاییه خروج مجرمان جرائم سبُک از زندان و استفاده آن‌ها در نهاد‌های انتخاب شده است تا علاوه بر کاهش آسیب‌های عاطفی به خانواده زندانیان، این افراد بتوانند از لحاظ مالی نیز به خانوار‌های خود کمک کنند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: برخورد دستگاه قضا با فروشندگان مواد مخدر بر مبنای قانون است.

شیرزادی تاکید کرد : شهروندان مطمئن باشند با سوداگران مرگ حتی در ابعاد کوچک هم برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت .

او افزود: از همه همشهریان محترم انتظار داریم مصوبات ستاد کرونا همچون پرهیز از برگزاری مراسم ختم با جمعیت زیاد را رعایت کنند تا انشالله بتوانیم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.

دادستان اسدآباد همچنین به آموزش و پرورش توصیه کرد: با دقت هرچه بیشتر شیوه‌ نامه های بهداشتی در مدارس را رعایت کند تا مبادا دانش آموزی در معرض آسیب کرونایی قرار بگیرد.

شیرزادی درباره حادثه خیز بودن گردنه اسدآباد نیز بیان کرد: بطور جدی درخواست داریم دستگاه‌های مربوطه با کار کارشناسی هرچه سریعتر معضل گردنه را حل نمایند تا شاهد کاهش حوادث در این راه مهم باشیم.

او اضافه کرد: قطعا موضوع گردنه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار