مدیر مجمع قاریان و حافظان شهرستان کرمان گفت: آموزش قرآن در مراکز قرآنی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و مجازی برگزار می‌شود.

سید حمیدرضا توحیدی، مدیر مجمع قاریان  و حافظان شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اعلام این که در زمان شیوع ویروس کرونا و با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی، آموزش قرآن در مراکز قرآنی شهرستان کرمان به صورت خصوصی، نیمه خصوصی ومجازی برگزاری می‌شود، گفت: ۱۷ مرکز قرآنی در شهرستان کرمان کارآموزش قرآن را به عهده دارند.

او افزود: در هر تابستان بیش از ۳ هزار نفر قرآن آموز در مراکز ما آموزش می‌دیدند که امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا کمتر بوده است.

توحیدی با اشاره به اینکه مجمع قاریان  و حافظان شهرستان کرمان قبل از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های زیادی در فضای مجازی داشت بیان کرد:در زمان شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های بیشتر و در مواقعی فقط در همان فضای مجازی بوده است.

او اظهار کرد: مجمع قاریان و حافظان شهرستان کرمان در بین مراکز کشور با ۳۰ سال سابقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر را تاکنون آموزش قرآنی داده است.

توحیدی با اعلام اینکه پرهیز از کلمات ثقیل، شیوه آموزش ساده وآموزش سطح بندی قرآن از جمله فعالیت‌های منحصر به فرد مراکز آموزش قرآن ما در کشور است، گفت: بیش از ۷۵۰ مربی قرآنی در مجمع قاریان شهرستان کرمان آموزش دیده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
مگه مدیر مجمع ایرانمنش نیست ، توحیدی چی میگه دیگه؟ نکنه دوباره خودشه
آخرین اخبار