رئیس دیوان محاسبات گفت: هیئت دیوان محاسبات مستقر در وزارت ورزش و جوانان در روز‌های آینده به مسئله قرارداد‌ها ورود می‌کند.

استقرار هیئت دیوان محاسبات در وزارت ورزش برای ارزیابی قراردادهای فوتبالیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به ورود این نهاد به قراردادهای فوتبال گفت:  اخیراً شاهد رخداد‌های تلخی مانند ضرر و زیان قرارداد آقای ویلموتس، چالش‌های حقوقی سرخابی‌ها در نقل و انتقالات و محدودیت شرکت در رقابت‌های آسیایی بودیم.

او ادامه داد: مردم می‌پرسند که این قرارداد‌ها با وجود تنگنا‌های ارزی و بودجه‌ای کشور و دولت چگونه بسته می‌شود؟

بذرپاش گفت: با توجه به انتظار مردم از دستگاه‌های نظارتی، به هیئت دیوان محاسبات مستقر در وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد که در روز‌های آتی کار خود درباره قرارداد‌های منعقد شده آغاز کند تا با ارزیابی اتفاقات، برخورد قانونی را انجام گیرد.

رئیس دیوان محاسبات گفت: همچنین با توجه به فصل نقل و انتقالات در ابلاغیه تصریح شد که وزارت ورزش ورود جدی تری به این مسئله داشته باشد و چارچوب مشخصی برای قرارداد‌ها تعیین کند.

او در پایان با اشاره به دولتی بودن تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران تاکید کرد که دیوان محاسبات می‌تواند طبق قانون به راحتی به زمینه قراردادهایشان ورود کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
امیدواریم مالیات ورزشی ورزشکاران مخصوصا فتبالیست های خارجی از قراردادهای ورزشی گرفته شود وبه خزانه واریز گردد.
بکار گیری بازنشستگان در مدیریت های ورزشی وهیات های ورزشی وفدراسیون های ورزشی نمونه ای از زیر پا گذاشتن قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان است .انشالله کمکهای وزرات ورزش به فدراسیون ها وهیات های ورزشی بررسی شود.درامد اماکن ورزشی که خیلی ازانها یا وصول نمی شود یا مطابق نظر کارشناسی گرفته نمی شود از جمله مهمترین مسائلی است در وزارت ورزش وجوانان باید بررسی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اگر می خواهید در قراردادهای ورزشی وارد شوید خواهشمندیم مالیات قراردادهای ورزشی که عموما رقم بالائی هست مخصوصا ورزشکاران خارجی ایا بطور کامل به امور مالیاتی وخزانه مملکت واریز می شود ؟چرا در هیات مدیره باشگاههای ورزشی ومیران عامل از با زنشستگان استفاده می سود وقانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان رعایت نمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
چرا این اقا یکبار مدیر سایپاست و بار دیگه مدیر ورزشی ؟ چندتا تخصص دارند ایشون ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
لطفا نگذارید پول مردم در این شرایط حیف و میل شود
آخرین اخبار