کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ۲ دیدار ابتدایی یک امتیاز به دست آوردیم و برای اینکه از گروه‌مان صعود کنیم به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان اظهار داشت: در ۲ دیدار ابتدایی یک امتیاز به دست آوردیم و برای اینکه از گروه‌مان صعود کنیم به برد در بازی‌های آینده نیاز داریم.

او افزود: باید برای این هدف بجنگیم و انگیزه لازم را هم برای این موضوع داریم. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و بازی با التعاون هم برای صعود تأثیرگذار است. ما هدف‌های بزرگ‌تری داریم، اما باید ابتدا از گروه‌مان صعود کنیم.

نوراللهی ادامه داد: در ادامه می‌جنگیم تا برای هواداران‌مان نتایج خوبی کسب کنیم و امیدوارم از گروه‌مان صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا تجربه زیادی که دارند به این تیم کمک می‌کند یا خیر گفت: بازیکنان با تجربه داریم که در آن دوره حضور داشتند و امیدوارم این تجربه به ما کمک کند تا تیم مان موفق باشد. امیدوارم شروع قدرتمندانه‌ای داشته باشیم و امسال هم این اتفاق بیفتد. ما باید کنار هم باشیم و همه بازیکنان و کادر فنی کنار هم بجنگیم و شادی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

نوراللهی در پایان گفت: آرزوی بزرگ ما قهرمانی آسیا است، اما این اتفاق ساده به دست نمی‌آید و باید تلاش کرد و زحمت کشید. امیدوارم با تلاش و کوشش هم به این موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار