تداوم نظارت بر امر زندانیان و ساماندهی جمعیت کیفری در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از تداوم نظارت بر امر زندانیان و تمرکز بر مدیریت و ساماندهی جمعیت کیفری در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در نشست با دادستان‌های حوزه‌های قضایی تابعه گفت: نظارت بر امر زندانیان و تمرکز بر مدیریت و ساماندهی جمعیت کیفری بر اساس بخشنامه‌های ریاست قوه قضائیه در استان اردبیل ادامه یابد.

او افزود: دادستان‌ها باید با همکاری مسئولین انتظامی و امنیتی در حوزه‌های قضایی تحرکات اراذل و اوباش را رصد و اقدامات کنترلی و پیشگیرانه لازم را معمول دارند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از دادستان‌ها خواست با توجه جدی به موضوع حقوق عامه، حفظ حقوق بیت المال، مبارزه با مفاسد اقتصادی را با جدیت تعقیب و به تمامی اقدامات قضایی نظارت کنند.

عتباتی با بیان اینکه حضور میدانی و عملیاتی دادستان‌ها در دفاع از حقوق عامه و صیانت از بیت المال، امیدآفرین برای مردم و جامعه می‌باشد افزود: در جرائم مخل نظم و امنیت نباید هیچ گونه اغماض و ارفاقی صورت پذیرد.

در پایان این جلسه حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر در موضوعات مرتبط با حوزه‌های قضایی و ارائه راهکار‌هایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان اردبیل پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.