در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همزمان با سالروز شهادت پیامرسان کربلا قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام، پیامرسان کربلا قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی آغاز بکار کرد.

آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی

حبیبی دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی در مراسم آغاز بکار این قرارگاه گفت: این قرارگاه به مناسبت چلمین سالگرد دفاع مقدس راه اندازی می‌شود و با هدف هماهنگی کار‌های رسانه‌ای دفاع مقدس در استان مرکزی تا پایان امسال فعال شده است.

حبیبی با بیان اینکه نظیر این کار در سراسر کشور هم صورت خواهد گرفت و در استان‌های دیگر با فعالیت‌های مختلف چهلمین سالگی دفاع مقدس گرامی داشته خواهد شد افزود: امیدواریم با کار حرفه‌ای ایستادگی و مقاومت مردمی دفاع مقدس را هنر مندانه بازتاب دهیم.

او اضافه کرد: بنا داریم با لطف الهی و با کمک دوستان رسانه‌ای، طلایه داران و نمونه‌های اخلاقی و ایمانی دفاع مقدس را به جامع معرفی کنیم و رشادت‌های آحاد مردم در دفاع از میهن اسلامی ایران را در ۸ سال جنگ تحمیلی رسانه‌ای کنیم.

دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی استفاده از ظرفیت‌های فکری، معنوی، فرهنگی و... دفاع مقدس برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان را از دیگر اهداف این قرارگاه معرفی کرد.

او با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی بومی و متکی برتوان جوانان این مرز وبوم است ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه‌ای الگویی برای رشد همه جانبه بدون نیاز به الگوی توسعه غربی است که می‌تواند ما را به قله‌های رشد و تعالی برساند.

حبیبی با قدردانی از تلاش رسانه‌های استان مرکزی در بازتاب دفاع مقدس اظهار کرد: با درود بر شهدای دفاع مقدس ان شاء الله بتوانیم با نگاه حرفه‌ای رسانه‌ای و تبیین نقش جوانان در دفاع از اسلام و قرآن در سال‌های جنگ تحمیلی ارزشهای دفاع مقدس  را  به خوبی نشر دهیم و از این گنج عظیم به نحو احسن بهره برداری کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.