سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد موضع دولت اسلام‌آباد در قبال مسئله فلسطین همچنان ثابت و بدون تغییر است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، وزارت خارجه پاکستان در واکنش به علنی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد موضع این کشور در قبال مسئله فلسطین تغییری نکرده است.

در پی توافق ننگین منامه و تل‌آویو برای عادی سازی روابط، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: موضع اسلام آباد درباره مسئله فلسطین هیچ تغییری نکرده است. «حفیظ چودری» افزود اولویت دولت پاکستان، برقراری صلح و آرامش در منطقه است و بنابراین تغییری در موضع ما به وجود نیامده است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد: ما در قبال ملت فلسطین موظف به حمایت از حقوق آن‌ها از جمله به رسمیت شناختن حق رای آن‌ها هستیم. پاکستان همواره از طرح صلح دو کشور برای حل مناقشه فلسطین حمایت می‌کند.

در حالی که تنها چند هفته بیشتر از اعلام خیانت امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ نمی‌گذرد، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند. در پی اعلام این خبر، هشتگ «عادی‌سازی روابط خیانت است» و هشتگ «بحرین» در فضای مجازی کشور‌های عربی ترند شد.

گفتنی است روز ۱۳ اوت، رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی ننگین برای عادی‌سازی روابط با میانجی‌گری آمریکا دست پیدا کردند، هر چند که پیش از این نیز ابوظبی و تل‌آویو رابطه مخفی دیپلماتیک با یکدیگر داشتند. امارات اولین کشور خلیج فارس و سومین کشور عربی بوده که تن به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی داده است. پیش از امارات، مصر و اردن هم اقدام به عادی‌سازی روابط کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار