مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه بلوار کیهانشهر، گفت : این معبر در صورت تامین اعتبار مناسب تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی حیدر کرمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه با اشاره به فعال شدن پروژه بلوار کیهانشهر از حدود دو ماه پیش، گفت : حدود پنج سال پیش ۲۰۰ متر از این پروژه کار شد و بعد هم به دلایلی متوقف ماند.

او گفت : از حدود دو ماه پیش، سازمان همیاری شهرداری‌های استان به عنوان پیمانکار این پروژه وارد کار شد و خوشبختانه طی این مدت پیشرفت خوبی را در بحث خاکبرداری پروژه شاهد هستیم.

او افزود: این پروژه از انتهای کیهانشهر شروع شده و تا بلوار امام خمینی (ره) به طول دو کیلومتر و در دو باند امتداد دارد.

کرمی راه اندازی این پروژه را عامل موثری در تسهیل بار ترافیکی شهرک‌های شرقی شهر کرمانشاه دانست وافزود: فاز اول پروژه که شامل خاکبرداری مسیر است تا ۲۰ روز آینده به پایان می‌رسد.

او از صرف اعتبار بیش از یک میلیارد تومانی برای این فاز از پروژه خبر داد وافزود: برای تکمیل فاز دو که احداث اساس و زیراساس و آماده سازی مسیر برای آسفالت است اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان پیش بینی شده و جهت اعتبار آسفالت مسیر هم بعدا جلساتی با شهرداری گذاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.