فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق خودرو‌های مسافرکش بین شهری با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان "دورود" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: در پی چندین فقره سرقت از خودرو‌های مسافرکش بین شهری در سطح شهرستان "دورود"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی سارق مورد نظر را در سطح شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی متهم مورد نظر را در دورود شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: سارق با دربست گرفتن خودرو‌های مسافرکش بین شهری پس از رسیدن به محل‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل، وسایل داخل خودرو و وجه نقد رانندگان می‌کرد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته و مواجه شدن با دلایل و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت به عنف از رانندگان بین شهری اعتراف و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سردار مهدیان نسب در پایان با توصیه به رانندگان مسافرکش گفت: رانندگان در سوارکردن مسافران بین شهری بایستی نهایت دقت را بکنند و از سوارکردن مسافرانی که کرایه غیر معمول پیشنهاد می‌دهند خودداری و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.