معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از به کارگیری تصاویر پهپادی برای رصد و جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیر مجاز در سطح شهرداری منطقه ۹ تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به برگزاری نشست تخصصی مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز که با حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهری برگزار شد افزود: با همکاری شهرداری منطقه ۹ تبریز و اداره کل پیشگیری از تخلفات ساختمانی ، ستاد معاونت خدمات شهری، شیوه‌های نوین رصد و شناسایی ساخت‌وساز‌های غیر مجاز در منطقه ۹ تبریز راه اندازی شده است.

او گفت: استفاده از تصاویر گرفته شده توسط پهپاد در فاصله زمانی مشخص تجزیه و تحلیل این تصاویر امکان شناسایی و جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز را دوچندان خواهد کرد.

او اظهار کرد: استفاده از پهپاد برای رصد تخلفات ساختمانی و هم‌چنین تعریف نرم افزار‌های تجزیه و تحلیل تصاویر در شهرداری منطقه ۹ به صورت پایلوت شروع شده است و طی هفته‌های آینده اتاق رصد و پایش تخلفات ساختمانی در سایر مناطق نیز شروع به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار