مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن تاکید بر اهمیت بالای اطلاع رسانی در تامین سلامت و بهداشت جامعه گفت : دامپزشکی در ایجاد سلامت و امنیت غذایی از مزرعه تا سفره نقشی استراتژیک، کلیدی و انکار ناپذیر ایفاء می‌کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت : با توجه به ابعاد گسترده وظایف و مسئولیتها، دامپزشکی یکی از ارکان اصلی زمینه ساز تامین امنیت غذایی محسوب می‌ شود.

او گفت : در همین راستا با توجه به فرا رسیدن هفته دامپزشکی، مقرر گردید با برگزاری برنامه‌های متنوع و با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد مبارزه با بیماری کرونا نسبت به گرامیداشت هفته دامپزشکی و بخصوص روز ملی دامپزشکی اقدام شود.

حاج محمدی به هماهنگی و برنامه ریزی جهت دیدار با نماینده محترم، ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی ویژه‌ای نیز برای سمپاشی، واکسیناسیون، معاینه و بیماریابی رایگان در روستا‌های استان برای این هفته در نظر گرفته شده است که جزئیات آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرزائی مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی استان ضمن اشاره به جایگاه والای خدمتگزاران به مردم، از تلاش همکاران حوزه دامپزشکی در ایجاد سلامت و بهداشت عمومی جامعه تقدیر و تشکر .

مدیرکل دامپزشکی استان ضمن اعلام این مطلب که اداره کل دامپزشکی استان خدمات شبانه روزی خود را با تمام قدرت انجام می‌دهد، از زحمات بی دریغ تمامی همکاران دامپزشکی که در بخش دولتی و خصوصی در تلاش هستند تا وظایف خود را که همانا تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه به بهترین نحو ممکن است، انجام دهند، تقدیر و قدردانی کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.