عباس زاده از راه اندازی کافه کتابخانه سیار روستایی در سطح روستا‌های هدف شهرستان سیروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس زاده مسئول ورزش و جوانان شهرستان سیروان از راه اندازی کافه کتابخانه سیار روستایی در سطح روستا‌های هدف شهرستان سیروان توسط سازمان مردم نهاد راز‌های فرهنگ ماندگار اداره ورزش و جوانان سیروان خبر داد و گفت: مهمترین هدف از راه اندازی کتابخانه سیار روستایی ، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و دسترسی بیشتر افراد به ویژه نوجوانان و جوانان به کتاب است.

او ادامه داد: در این کافه کتابخانه سیار بیش از ۴۰۰ نوع کتاب درسی و غیر درسی موجود بود که از این تعداد ، ۱۵۰ کتاب به افراد بازدید کننده اهدا گردید.

مسئول ورزش و جوانان سیروان اظهار کرد: در این کتابخانه سیار علاوه بر کتاب ، پک‌های آموزشی ، بسته‌های بهداشتی و جوایز به افراد بازدید کننده اهدا گردید.

او مطرح کرد: این طرح با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ، جمعیت هلال احمر شهرستان ، اداره کتابخانه شهرستان در روستا‌های لرینی و کلی کلی در روز‌های شنبه و یکشنبه و در برخی محله‌های شهر لومار برگزار شد که با استقبال رو به رو شد و قرار است برای مدت یک ماه در سطح شهرستان این طرح برپا باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.