فرماندار دلگان گفت: ۱۰۰ واحد مسکن محرومان با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به همت بنیاد مسکن در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعیفرماندار دلگان  گفت: در طرح مسکن روستایی ویژه سیل‌زدگان، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات، ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی برای خرید وسایل در اختیار مالکان قرار داده می‌شود و در مسکن شهری نیز ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، ۲۹ میلیون تومان وام بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی به افراد سیل‌زده پرداخت خواهد شد.

او ادامه داد: در طرح مسکن محرومان ۴۰ میلیون تومان تسهیلاتو ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض به مالکان تعلق می‌گیرد.

فرماندار دلگان با اشاره به وضعیت مسکن روستای موجود گفت: کل واحدهای مسکن روستایی در این شهرستان ۹ هزار و ۴۰۰ واحد بوده که از این میزان چهار هزار و ۷۰۰ واحد بعد از انقلاب اسلامی تا پایان سال ۹۷ به وسیله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده است.

او با تقدیر از اقدامات اثر بخش بنیاد مسکن تصریح کرد: با اتمام واحدهای مسکونی در حال ساخت از سال گذشته، دلگان نخستین شهرستان سیستان و بلوچستان بوده که بیش‌از ۸۰ درصد مسکن روستایی آن مقاوم سازی شده و این در حالیست که این میزان در کشور ۴۴ درصد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار