دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد آستارا با هدف محرومیت زدایی، به اهالی روستای شونده کش کانرود خدمات جهادی ارائه می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سرهنگ بهزاد قنبری، فرمانده سپاه ناحیه آستارا  از آغاز اردوی جهادی بسیجیان دریکی از  روستا‌های محروم این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آستارا برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی در روستای شونده کش کانرود بخش لوندویل این شهرستان آغاز شده است.

او در بازدید از اردوی جهادی بسیجیان در روستای شونده کش کانرود ، افزود: این اردوی جهادی با مشارکت ۲۲ دانشجوی دختر و پسر به مدت ۱۰ روز در روستای شونده کش کانرود برگزار می‌شود و قرار است جهادگران در این مدت برای یک خانواده نیازمند سرویس بهداشتی و حمام احداث کنند و ۳۰ بسته نوشت افزار نیز با مشارکت اداره ورزش و جوانان به دانش آموزان نیازمند روستا اهدا شود.

  فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: ویزیت رایگان بیماران و ارائه کمک‌های اولیه، آموزش‌های پیشگیری از ویروس کرونا، برپایی کلاس‌های آموزش قرآن و احکام، مشاوره خانواده و تحصیلی، پاسخگویی به مسائل شرعی و مایه کوبی دام و طیور از برنامه‌های اردوی جهادی در روستای شونده کش کانرود لوندویل است.

سرهنگ بهزاد قنبری تصریح کرد: خودسازی، سازندگی و محرومیت زدایی، غنی سازی اوقات فراغت، آشنایی با محدودیت‌ها و کمبود‌های مناطق محروم، تقویت فرهنگ جهادی و خدمت رایگان به مناطق محروم از اهداف این اردوی جهادی است.

عباس صابر ، فرماندار آستارا نیز با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد، گفت: با رایزنی‌های انجام شده درخصوص حضور مدیران کل راهداری، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و دیگر دستگاه‌های اجرایی امیدواریم مشکلات مردم این روستا به زودی حل شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.