رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از راه اندازی نخستین بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور در بابل از سوی مادر شهیدان شعبان زاده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور در منزل شهیدان شعبان زاده به منظور قدردانی از اقدام  لیلا عالی‌ مقام مادر شهیدان در کمک به راه اندازی نخستین بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور در بابل، گفت: اقدام خیر مادر شهیدان شعبان زاده، اقدام بزرگ و ارزشمندی است که ارزش خیرین را در ارزش شهیدان و خانواده شهدا عجین کرده است.

او با بیان اینکه مادر بزرگوار این شهیدان، تنها سرمایه و عمده دارایی خود را صرف این کار بزرگ کرده است، افزود: مبلغ اهدایی این خانواده برای تجهیز و راه اندازی تنها بیمارستان دندانپزشکی شمال کشور در ساختمانی که به این منظور آماده شده بود، هزینه شد و به زودی بهره برداری می‌شود.

دکتر جلالی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بنیاد نیکوکاری سلامت بابل و دانشکده دندانپزشکی، بیش از ۳۰ یونیت دندانپزشکی و تجهیزات مورد نیاز بصورت هیات امنایی خریداری شد و در حال نصب و راه اندازی است.

او گفت: این مرکز علاوه بر ارائه خدمات تخصصی به بیماران برای اولین بار در شمال کشور، امکان راه اندازی فلوشیب فوق تخصصی در رشته‌های مختلف دندانپزشکی را هم دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه پلی کلینیک و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان زاده در محل کلینیک امید سابق راه اندازی خواهد شد، افزود: این مرکز دارای ۳۲ دستگاه یونیت بوده و در ضلع جنوب غربی بیمارستان روحانی قرار دارد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.