رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:با اجرای موفق سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری در زندان شهربابک یک بند زندان خالی از مددجو و تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان دربازدید از زندان شهربابک ازتلاش کارکنان ودادستانی این شهرستان برای کاهش جمعیت کیفری وتعطیلی یک بند زندان قدردانی کرد.

موحد ، رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان از زندان شهربابک بازدید و با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت.

موحد در این بازید ۲ ساعته از بخش‌های مختلف زندان این شهرستان بازدید و به درخواست‌های مددجویان این زندان رسیدگی کرد.

در این بازدید علیرضامظفری دادستان عمومی وانقلاب شهرستان شهربابک ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت زندان شهربابک گفت: خوشبختانه ، آمارجمعیت کیفری شهربابک در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸کاهش چشمگیری داشته است.

او به وضعیت آماری زندان شهربابک اشاره کرد و گفت:طی ۵ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته جمعیت محکومان به سرقت ۴۴ درصد کاهش داشته و در جرائم علیه اشخاص ۴۷ درصد کاهش زندانی داشتیم.

دادستان شهربابک تصریح کرد:خوشبختانه با اجرای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری که به همت قضات و مقامات قضایی و مدیریت زندان شهرستان اجرا شد شاهد تعطیلی یک بند در زندان شهربابک هستیم.

مظفری بیان کرد:با توجه به شرایط بیماری کرونا تمامی دستور العمل های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده است به صورت کامل و باجدیت رعایت و دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.