دستگیری سارق مسافرکش‌ها

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق خودرو‌های مسافرکش بین‌شهری با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: در پی چندین فقره سرقت از خودرو‌های مسافرکش بین‌شهری در سطح شهرستان دورود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی سارق موردنظر را در سطح شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه و اقدامات اطلاعاتی متهم موردنظر را در دورود شناسایی و دستگیر کردند، اظهار کرد: سارق با دربست گرفتن خودرو‌های مسافرکش بین‌شهری پس از رسیدن به محل‌های خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل، وسایل داخل خودرو و وجه نقد رانندگان می‌کرد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته و مواجه‌شدن با دلایل و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت به عنف از رانندگان بین‌شهری اعتراف و تعدادی از مال‌باختگان شناسایی شدند.


بیشتربخوانید


مهدیان‌نسب در پایان با توصیه به رانندگان مسافرکش گفت: رانندگان در سوار کردن مسافران بین‌شهری بایستی نهایت دقت را بکنند و از سوارکردن مسافرانی که کرایه غیرمعمول پیشنهاد می‌دهند خودداری و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.