به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سامانه سامد برای ارتباط تلفنی مردم با مدیران و کارگزاران دولتی با شماره ۱۱۱ راه اندازی شده که هر هفته یکی از مدیران ارشد اجرایی با حضور در دفتر ارتباطات مردمی استانداری با تعدادی از شهروندان از طریق این سامانه الکترونیکی گفت و گو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری میکند.
آقای شاهرخی گفت: سامد، سامانهای الکترونیکی است که براساس نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات، مردم میتوانند درخواستها، انتقادها، شکایات، گزارشها، طرحها و پیشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند.
انتهای پیام/د.ا