منابع صهیونیست مدعی شدند عمان در نظر دارد نمایندگانی را برای شرکت در مراسم امضای توافق خیانت بحرین و امارات به ملت فلسطین، به کاخ سفید اعزام کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم مدعی شد ممکن است نماینده‌های عمان در مراسم امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی در کاخ سفید در واشنگتن حضور داشته باشند.

اسرائیل هیوم پیش‌تر به نقل از دیپلمات‌ها و مقام‌های ارشد عربی مدعی شد، عمان  احتمالا کشور بعدی خواهد بود که با رژیم اشغالگر صهیونیستی سازش می‌کند و آن را را به رسمیت می‌شناسد.

بنیامین نتانیاهو پیش از حضور در کاخ سفید برای امضای توافق خیانت کشورهای بحرین و امارات به ملت فلسطین، طی پیامی در حساب توییتری خود نوشت: «این یک روز هیجان انگیز و تاریخی برای اسرائیل است.» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیام توییتری خود افزود: «در مسیر امضای صلح برای صلح و صلح برای قدرت هستم!»

انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر طی نشستی چهارجانبه بین دونالد ترامپ، بنیامین نتانیاهو و هیئت‌هایی از امارات و بحرین، توافق ننگین عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و این دو کشور عربی واقع در شبه جزیره عربستان به امضاء برسد. زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که عمان کشور دیگری است که به توافق با نتانیاهو تن خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار