کیفیت خدمات بیمه ای بهبود می یابد

مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت نو کشور از برنامه‌ریزی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات این بیمه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قاسم قشقاوی مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت نو کشور در نشست خبری  با اشاره به آغاز به کار شرکت بیمه تجارت نو از سال ۱۳۹۵ گفت: این بیمه هم اکنون با سهام‌داران معتبری از جمله بانک تجارت، پست بانک، نفت و گاز پارسیان و آستان قدس رضوی فعالیت‌های بیمه‌ای خود را پیش می‌برد.

او از وجود حدود ۳۰ شعبه فعال بیمه تجارت نو در سراسر کشور یاد کرد و ادامه داد: بنا داریم به زودی در چند استان محدودی که شعبه نداریم، شعب خود را فعال کنیم.

مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت نو کشور از اهدافی که بیمه تجارت نو برای آینده خود ترسیم کرده هم یاد کرد و افزود: در زمینه اهداف کوتاه مدت مهمترین برنامه ما افزایش کمی تعداد نمایندگان بیمه و در بلندمدت هدف اصلی ما ارتقا فنی و کیفی خدمات بیمه است.

قشقاوی با اشاره به تعدد شرکت‌های بیمه‌ای و لزوم رقابت بین شرکت‌ها برای ارائه خدمات بهتر، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با ارتقا کمی و کیفی خدمات، مشتریان را جذب کنیم که نمونه آن را در غیرحضوری کردن خدمات در ایام شیوع بیماری کرونا داشتیم که حضور فیزیکی کارشناس در صحنه را به صفر رساندیم و همه کار‌ها به صورت مجازی پیش رفت.

او یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع را ارتقا پوشش بیمه‌ای دانست و افزود: به همین منظور از طریق شبکه مویرگی که داریم برای جا انداختن فرهنگ بیمه بین مردم تلاش خواهیم کرد و البته به کمک رسانه‌ها هم نیاز داریم.

او در ادامه از جامعه هدف بیمه تجارت نو هم یاد کرد و با بیان اینکه بیمه تجارت نو دارای دو دسته بیمه‌گذار شامل بیمه‌گذاران خرد و بیمه‌گذاران کلان است، یادآور شد: از جمله بیمه‌گذاران کلان می‌توان به راهداری، دانشگاه پیام نور، پست بانک و بانک تجارت اشاره کرد.

او بیان کرد: بیمه تجارت نو هیچ محدودیتی برای ارائه انواع خدمات بیمه‌ای ندارد و در تمام رشته‌های بیمه عمر، درمان، خسارت خودرو  فعالیت دارد.

مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه تجارت نو کشور یکی از اقدامات ارزنده این بیمه در زمینه پوشش بیمه‌ای را مربوط به ماجرای سیل پارسال دانست که اکثر استان‌های کشور را تحت تاثیر قرار داد و عنوان کرد: در آن ایام بیش از ۵۰ درصد خسارت‌های پرداخت شده از سوی بیمه تجارت نو و عمدتا برای مددجویان کمیته امداد انجام شد که رقمی نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان بود.

قشقاوی فعالیت دیگری که بیمه تجارت نو دارد را مربوط به بازار سرمایه و فعالیت این شرکت با نماد "بنو" دانست و عنوان کرد: از بین ۳۰ شرکت بیمه فعال در بورس، بیمه تجارت نو بیشترین روز‌های سبز را داشته و حتی در اصلاحات اخیر هم کمتر دچار مشکل شد.

او از افزایش ارزش قابل توجه سهم بیمه تجارت نو در بازار سرمایه یاد کرد و گفت: این رشد ارزش بنیادین و ناشی از فعالیت تیم خبره و توانمند است.

او اشاره‌ای هم به شعبه کرمانشاه بیمه تجارت نو داشت و عنوان کرد: شعبه کرمانشاه از شعب خوب ما است که با شش پرسنل و ۲۵ نمایندگی در شبکه فروش کار می‌کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: بیمه ، بیمه سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.