مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: با استفاده از خدمات الکترونیک می‌توان نظارت مناسبی روی بیمه شده‌ها و مراجعات درمانی آن‌ها انجام داد.

سازمان الکترونیک منجر به نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر سعید فرجی، مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت که به صورت ویدئو کنفرانسی به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: با ارائه خدمات الکترونیک  درپیش، حین و پس از خدمت می توانیم داده‌های مراجعه کنندگان را در زمان کمتری جمع آوری ، تحلیل و بررسی کنیم  . 

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان بیان کرد: مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت با ایجاد معاونت فناوری اطلاعات، توانسته اند نخستین قدم برای الکترونیکی شدن خدمات را بردارند . 

فرجی عنوان کرد: با توجه به پیچیدگی‌های لازم برای ثبت اسناد بیمه شدگان هر مرکز و ارسال این اطلاعات برای پرونده الکترونیک و محاسبات مالی بعدی با زنجیره‌ای از اقدامات مواجه هستیم.

او با اشاره به اینکه رسیدگی الکترونیک اسناد بستری از سال ۹۷ در برنامه‌های سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است افزود :  در رابطه با رسیدگی به اسناد بستری به صورت الکترونیکی ،  استان همدان از استان‌های پیشرو است  و امیدواریم در مورد اسناد سرپایی نیز همگام با کل کشور اقدام کنیم.
فرجی بیان کرد: بیش از ۳۰ طرح الکترونیک به منظور الکترونیکی کردن سازمان بیمه سلامت تا کنون به نتیجه رسیده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.