مدیر کل کمیته امداد استان از اجرای طرح هر کارمند یک حامی به منظور افزایش سطح خدمات دریافتی ایتام و فرزندان محسنین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیر کل کمیته امداد استان در دیدار با رقیه نانگیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین، گفت: طرح هر کارمند یک حامی به منظور مشارکت کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در امر نیکوکاری در حال اجرا است.

وی افزود: بر اساس این طرح که از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های دولتی ابلاغ شد و استاندار قزوین نیز با نگاه مثبت پیگیری آن را به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ابلاغ کرده است، مقرر شد کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان حمایت مادی و معنوی حداقل یک فرزند یتیم و محسنین را برعهده بگیرند.

مدیر کل کمیته امداد استان افزود: بر اساس آمار موجود بیش از ۳۲ هزار کارمند در استان داریم و به نظر می‌رسد این طرح با تشکیل دبیرخانه‌ای در استانداری، قابل اجرا باشد.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای هریک از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، بستری را فراهم کرده است تا بتوانند کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب فرزند مورد حمایت خود واریز کند.

حق گویان افزود: در حال حاضر هزار و ۴۰۰ فرزند یتیم و ۲ هزار و ۹۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

در حال حاضر حدود ۳۵ هزار نفر و ۹۳۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار