مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تا پایان سال مالی ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان گرمی با مشارکت بنیاد علوی آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گرمی گفت: درقالب طرح ملی ابرار ۱۱ کیلومتر از محور‌های روستائی این شهرستان آسفالت شد.

او با بیان اینکه ۵۲ درصد از راه‌های روستائی شهرستان گرمی از آسفالت برخوردار هستند تصریح کرد: شهرستان گرمی ۶۵۵ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۳۴۶ کیلومتر آسفالته است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزود:احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان گرمی و راهدارخانه لنگان از اولویت‌های کاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

وثوقی بر ایجاد بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای باهدف خدمات رسانی هرچه شایسته‌تر به مردم تاکید کرد و از آماده افتتاح بودن ساختمان پاسگاه پلیس راه گرمی به بیله سوار خبر داد.

او ایمن سازی محورها، نصب تابلو و علائم، تجدید خط کشی محور‌های مواصلاتی و اقدامات مستمر راهداری در حوزه شهرستان گرمی را خاطرنشان کرد.

فرماندار گرمی نیز با قدردانی از تلاش‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در حوزه شهرستان مغان گفت: در جهت خدمت مطلوب و بی منت به مردم عزیز توجه ویژه‌ای به اعتبارات راهداری در حوزه گرمی انجام شده است.

بهشتی افزود: ۴۰ کیلومتر از روستا‌های بالای ۵۰ خانوار شهرستان گرمی از راه آسفالته برخوردار نیستند که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم شاهدمرتفع شدن مشکلات اهالی این روستا‌ها باشیم.

او بر حل مسائل و مشکلات راه‌های بخش‌های موران و انگوت، حذف نقاط حادثه خیز، ایجاد روشنایی و خط کشی محور‌های مه گیر تاکید کرد و خواستار رسیدگی به راه‌های روستایی و گردشگری داش دیبی و دومولو شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.