دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت: به عنوان مدعی‌العموم حقوق شهروندی و عامه مردم را پیگیری و برای صیانت از حقوق مردم اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت: به عنوان یک مطالبه گر و با استناد به قانون  برای استیفای حقوق عامه تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.

او بیان کرد: نحوه برخورد ادارات با ارباب رجوع، خدمات رسانی به مردم، بهداشت عمومی و اشتغال جوانان از جمله مهمترین مواردی است که دادستانی در مورد آن‌ها ورود می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب روانسر بابیان اینکه اولویت و سیاست ما ارتباط با مردم است، ادامه داد: ارتباط دادستان با مردم شهرستان تقویت می‌شود و بستر‌های لازم را فراهم می‌کنیم تا مردم بدون واسطه مطالبات عمومی و مشکلات محلی، ادارات و بانک‌ها را مطرح کنند.

الماسی اظهار داشت: فلسفه وجودی و وظیفه اصلی مدیران خدمت به مردم است و جایگاه امروز مدیران مدیون وجود همین مردم است.

او اضافه کرد: مطالبه گری را از ادارات آغاز خواهیم کرد و با کوتاهی ادارات در زمینه حقوق عمومی و ارایه خدمات بهتر به شهروندان برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر گفت: اشتغال جوانان مقوله مهمی است که نیازمند حذف بروکراسی‌های اداری و رفع موانع تولید است و مصوبات این ستاد را در شهرستان باجدیت پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.