چهار ورزشکار فارسی در مرحله دوم لیگ دوومیدانی مردان ایران حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرحله دوم بیست و چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ شهریورماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

در این مرحله مرتضی حسینی در ماده ۱۱۰ و ۴۰۰ متر با مانع، مسلم نیادوست در مواد ۱۵۰۰و۳۰۰۰ متر مانع، حسن عابدی در مواد پنج و ۱۰ هزارمتر در غالب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و عبدالله جمشیدی در پرتاب وزنه و در تیم مس کرمان، چهار ورزشکاری استان فارسی هستند که برای کسب مقام تلاش می کنند.

حسن عابدی در خصوص لیگ دوومیدانی مردان ایران، گفت: ۲۴ دوره این رقابت‌ها در سه مرحله و هر مرحله در دو‌روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود که در مرحله نخست مسلم نیادوست در ۱۵۰۰ چهارم و در سه هزارمتر دوم شد، مرتضی حسینی در ۱۱۰ مانع پنجم و در ۴۰۰ متر در رده هشتم جای گرفت و بنده در پنج هزارمتر ششم و در ۱۰ هزار متر به عنوان سوم دست یافتم، اما امیدواریم با تمریناتی که انجام دادیم نتایج بهتری در دور دوم کسب کنیم.

او، در خصوص کیفیت مرحله نخست، بیان کرد: با توجه به دوری ورزشکاران از تمرینات و مسابقات به دلیل ویروس کرونا، دور نخست کیفیت مناسبی نداشت، اما به تدریج و در مراحل دوم و سوم سطح لیگ دوومیدانی بالا می‌رود و  رکورد بهتری را دوندگان بر جای می‌گذارند.

 عابدی، با گلایه از نبود اسپانسر‌ها برای حمایت از دوومیدانی کاران فارس، تصریح کرد: چرا نباید استان فارس با تعداد بیشمار دوندگان مدال آور چه در بخش مردان و چه بانوان، مانند سال‌های نه چندان یک تیم با کیفیت در لیگ دوومیدانی داشته و روی سکو برود، همین مسائل باعث شده تا ما برای کسب در آمد و امرار معاش راهی استان‌های دیگر شویم و فارس مهجور بماند.

عابدی، ادامه داد: تا زمانی که از دوومیدانی فارس حمایتی از سوی مسئولان و مدیرکل ورزش و جوانان انجام نشود و اسپانسری نداشته باشیم، دوومیدانی فارس هر روز به سمت روند نزولی رفته و ورزشکاران فارسی راهی استان‌های دیگر می‌شوند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.