معاون امور داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی ازمستقرشدن تیم شادی و نشاط ویژه کودکان درکاروان نذر آب خبرداد.

کاروان نذر آب، شادی را به میان کودکان سرچاه عماری شهرستان خوسف آوردبخشی معاون امور داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این گروه با هدف شادی بخشی به کودکان و نوجوانان در روستای محروم سرچاه عماری از دیروز آغاز به فعالیت کرده است.

او افزود: این تیم علاوه بر شور و نشاط و امید در بین کودکان سبب ایجاد دوستی، وحدت ملی و محلی میان بچه‌ ها می ‌شود.

بخشی با بیان اینکه این تیم از ابتدای استقرار مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است بیان کرد: انتقال پیام فرهنگی، تربیتی، بهداشتی و آموزش کمک‌ های اولیه در قالب زبان هنر در دستور کار این گروه است.


بیشتر بخوانید 


معاون امور داوطلبان هلال احمر استان اظهارکرد: توزیع بسته‌ های آموزشی، لوازم التحریر، کفش و اسباب بازی از دیگر برنامه‌ های تیم شادی در کاروان نذر آب بود.

او گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا این کاروان بارعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی شادی را به میان بچه‌ها آورده است.

بخشی با اشاره به ۲۰ روستای کم برخوردار در این شهرستان بیان کرد: در این کاروان خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی هم به این روستا‌ ها ارائه خواهد شد.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان اظهارکرد: تلاش می‌کنیم تا فعالیت این کاروان‌ها هر ساله استمرار و مرهمی بر درد‌های مردم باشد.

انتهای پیام / ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.