دادستان رودبار با اشاره به پلمب ۷ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در رودبار، گفت: گشت‌های مشترک بازدید از واحد‌های صنفی در قالب طرح شهید سلیمانی به صورت مستمر در رودبار جنوب در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب در حاشیه بازدید دو ساعته از بازار و واحد‌های صنفی رودبار جنوب با همراهی فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس پلیس اماکن و بازرسان اتاق اصناف با اشاره به پلمب ۷ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در شهرستان رودبار جنوب گفت: گشت‌های مشترک بازدید از واحد‌های صنفی در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مستمر در شهرستان رودبار جنوب در حال انجام است.

او افزود: در این بازدید، ۱۷ واحد صنفی نیز تذکرات مربوطه را دریافت کرده اند و در کوتاه ترین زمان موظف به رفع نواقص موجود هستند.

عمرانی با اشاره به اینکه ۴ واحد صنفی نیز به دلیل انجام تخلفاتی نظیر گران فروشی، درج نکردن قیمت و ... به تعزیرات معرفی شده اند، بیان داشت: گشت‌های نظارتی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور نظارت بر روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ و نیز حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی انجام می‌شود.

او ضمن اشاره به دشواری‌های کنونی شرایط اقتصادی کشور و استان کرمان، اصناف را به رعایت هر چه بیشتر انصاف دعوت کرد و افزود: بیشتر صاحبان واحد‌های صنفی در رودبار جنوب از افراد مورد اعتماد و منصف هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب، انجام بازدید‌های موردی محسوس و غیرمحسوس را از ضروریات نظارتی به منظور پیشگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: اصناف رودبار جنوب همواره همراهی بسیار خوبی با واحد‌های نظارتی داشته اند که جای قدردانی دارد. 

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار