معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۴ هزار داوطلب هلال احمر درخراسان رضوی حضور دارند که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی  معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر خراسان رضوی در مراسم آغاز بهره‌برداری از ۱۷ خانه هلال نیشابور گفت: امروز در استان خراسان رضوی ۴۲ خانه و در هفته دفاع مقدس ۵۲ خانه هلال با هدف افزایش تاب‌آوری جوامع محلی به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: پارسال هم ۶۴ خانه هلال احمر در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید که اقلام ۱۶ گانه مورد نیاز در ساعات نخست بروز حوادث در این خانه‌ها نگهداری می‌شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: خانه‌های هلال با استفاده از امکانات موجود در محلات و روستا‌ها به کار گرفته می‌شود و جمعیت هلال احمر در جهت توانمندسازی جوامع محلی با ارائه آموزش‌های رایگان تلاش کرده است زمان ارایه خدمات به مصدومان را در حوادث مختلف کاهش دهد.

حسینی  با بیان اینکه شعار اصلی ما تاب آوری شهروندان در شرایط سخت است بیان کرد: به دلیل قرار گرفتن شهر "بار" در منطقه حادثه خیز خانه هلال این شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در آن اقلام امدادی نگهداری شده و در صورت وقوع شرایط اضطراری ظرفیت گنجایش تا ۴۰ خانوار را دارد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.