مرکز توانبخشی هلال احمر سمنان و ۳۸ خانه هلال استان، همزمان با طرح‌های کشوری، به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رییس جمهور و رییس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، گفت: مرکز توانبخشی شهر سمنان با مساحت ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

او با بیان اینکه خدمات توانبخشی این مرکز در بخش‌های مختلف از جمله ارتوپدی فنی و ساخت انواع اندام مصنوعی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کاردرمانی، مشاوره و روانشناسی است افزود: با راه اندازی بخش ارتوپدی فنی در این مرکز ارائه خدمات توانبخشی در بخش دولتی در استان سمنان کامل شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: ۱۳ نیروی درمانی به صورت دو نوبته صبح و عصر در مرکز توانبخشی شهر سمنان به شهروندان خدمات رسانی میکنند.

مظفر محمدخانی ابراز داشت: تفاهم نامه‌هایی با سازمان‌های بهزیستی، مراکز نیکوکاری و انجمن‌های خیریه برای معرفی افراد بی بضاعت و نیازمند برای حمایت مالی و تخفیف در هزینه‌ها و تعرفه‌های دریافتی منعقد شده است.

او همچنین درباره خانه‌های هلال استان سمنان گفت: تاکنون ۳۸ خانه هلال در استان راه‌اندازی شده است که تا پایان امسال ۸۰ خانه هلال در استان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: خانه‌های هلال در روستا‌ها و مناطق شهری با هدف افزایش تاب‌آوری در جامعه هدف و توسعه فرهنگ خودامدادی راه‌اندازی شده تا درصورت بروز حوادث، قبل از حضور نیرو‌های امدادی به مردم کمک کنند.

در حال حاضر در هفت کلینیک درمانی و مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان سمنان به شهورندان خدمات توانبخشی ارائه می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار