رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی از گسترده‌تر شدن جستجو برای یافتن کوهنورد گمشده از صبح فردا (جمعه) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   حسین باقری، رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی گفت: عملیات جستجو برای یافتن جوان ۳۷ ساله که شامگاه سه شنبه در مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی مفقود شد امروز هم ادامه یافت و حدود ۶۰ نیروی امدادگر و کوهنورد، مسیر‌های مختلف بالادست پارک جنگلی کردکوی از جمله بسته، چاشت خوران و خیابانک را جستجو کردند که متاسفانه هنوز نتیجه‌ای نداشت.


حسین باقری افزود: با وجود گذشت ۴۸ ساعت از مفقود شدن این فرد عملیات جستجو همچنان ادامه دارد، ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده و باید از تمام توان شهرستان و استان برای ادامه تجسس استفاده کنیم.


باقری ادامه داد: هنوز هم دیر نشده و نباید از یافتن این فرد ناامید شویم، همچنان باانگیزه کامل به جستجو ادامه خواهیم داد تا به نتیجه برسیم.


او گفت: صبح فردا (جمعه) بسیاری از همشهریان داوطلب که به کوهنوردی علاقمند هستند به تیم‌های جستجوگر ما اضافه می‌شوند و پیش بینی کرده‌ایم تعداد نیرو‌ها برای عملیات تجسس به بیش از ۱۰۰ نفر برسد.


به گفته باقری، از صبح فردا نیرو‌های تجسس را ساماندهی و به تیم‌های پنج نفره برای گشت زنی در مسیر‌های مختلف ساماندهی می‌کنیم.


ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی هم امروز در نشست مدیریت اضطراری مدیریت بحران شهرستان گفت: از همه توان و امکانات شهرستان برای یافتن جوان ناپدید شده، استفاده خواهیم کرد.


معین شریفی جوان ۳۷ ساله بعدازظهر سه شنبه برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود و تا کنون پیدا نشده است.


انتهای پیام / فا

 

منبع : تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.