رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت:درصدد بهره مندی افراد شاغل در واحد‌های صنعتی و تولیدی از آموزش‌های همگانی هلال احمر هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی یگانه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان  در حاشیه افتتاح خانه هلال اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران گفت: این اتاق در بخش انجام وظایف اجتماعی خود با جمعیت هلال احمر استان زنجان برای افتتاح خانه هلال مذاکراتی کرده است.

یگانه افزود: هدف از راه اندازی خانه هلال در اتاق بازرگانی استان ارائه آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه به پرسنل این اتاق ارائه دهیم و سپس همه واحد‌های تولیدی زنجان را تحت پوشش این آموزش‌ها قرار دهیم.

او اظهارداشت: بهره مندی همه افرادی که در محیط تولیدی و واحد‌های صنعتی استان زنجان از آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه موجب می‌شود تا در مواقع بحران خسارت‌های جانی و مالی به حداقل برسد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: جذب اعضای داوطلبان را به عنوان عضو جمعیت هلال احمر در واحد‌های تولیدی و صنعتی استان خواهیم داشت تا همه از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند و در مواقع بحران وظایف خود را به نحو مطلوبی ارائه دهیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.