تنها راه غلبه بر استکبار وحدت مسلمانان جهان است

خطیب نماز جمعه سلماس گفت:آتش افروزی آمریکا در منطقه برای به غارت بردن ثروت کشور‌های منطقه است که تنها راه غلبه بر استکبار وحدت مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام طباطبایی خطیب نماز جمعه سلماس  در اولین نماز جمعه امسال که درمصلای امام خمینی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با همکاری کارشناسان بهداشت برگزارشد، مجرم اصلی منطقه را، آمریکا و رژیم اسراییل دانست و تاکید کرد: آتش افروزی آمریکا در منطقه برای سلطه بر ملت‌ها و به غارت بردن ثروت کشور‌های منطقه است که تنها راه غلبه بر استکبار وحدت مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه با اشاره به نقش تاثیر گذار خیرین در توسعه و آبادانی کشور افزود: خیرین با الهام از دستورات دین مقدس اسلام به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته اند.

خطیب نماز جمعه سلماس ادامه داد: از خیرین این شهرستان درخواست می شود به افراد نیازمند و خانواده‌هایی که دراثر کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شدند کمک کنند.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تلاش کادر بهداشت و درمان گفت:کادر بهداشت و درمان همانند دوران دفاع مقدس جانفشانی و ایثار کردند  و چه بسا بسیاری از این عزیزان جان خود را در جهت خدمت به مردم ازدست دادند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.