همزمان با آغاز سال جدید در سرزمین‌های اشغال‌شده فلسطینی، دومین قرنطینه سراسری در پی همه‌گیری ویرس کرونا در اراضی اشغالی به مدت ۳ هفته آغاز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، همزمان با آغاز سال جدید برای صهیونیست‌ها، رژیم اشغالگر قدس که همچنان با شیوع ویروس کرونا دست به گریبان است، دومین قرنطینه سراسری در اراضی اشغالی را برای دومین بار طی ۶ ماه اخیر اعمال کرد.

صهیونیست‌ها طبق عادت، در ابتدای هر سال اقدام به دیدوبازدید از یکدیگر می‌کنند و مهمانی برگزار می‌کنند. براساس قرنطینه جدید در اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها از بسیاری از فعالیت‌ها برای مدت زمان ۳ هفته‌ منع می‌شوند. صهیونیست‌ها باید بدون استثناء در ۱ کیلومتری خانه‌های خود بمانند. تعداد افراد مجاز در کنیسه‌ها شدیدا کاهش یافته است.

در حال حاضر رژیم صهیونیستی یکی از بالاترین میزان آلودگی به ویروس کرونا را در جهان به نام خود ثبت کرده است. طی هفته گذشته، موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا به بیش از ۶ هزار نفر در روز رسید.

طبق آمار جهانی دانشگاه جانز هاپکینز، هزار و ۱۱۶ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون جان خود را از دست داده‌اند. همچنین تاکنون ۱۷۷ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در اراضی اشغالی ثبت شده است.

همزمان با اعمال قرنطینه، خشم صهیونیست‌ها علیه کابینه قوت گرفته است. صهیونیست‌ها تاکید دارند که بنیامین نتانیاهو در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن ناموفق بوده و باید فورا استعفاء دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار