رئیس بنیادشهید گفت: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تاپایان برنامه ششم توسعه باید استخدام دستگاه‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری خود که صبح امروز ۲۹ شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: امروز اولین کنفرانس خبری را بعد از انتصاب خود داریم و امروز در رابطه با ۲ موضوع گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس توضیحاتی میدهیم.

معاون رئیس جمهور افزود: بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اتفاق بسیار بزرگی است که یاد و خاطره چهل سال مقاومت ملت غیور و استوار ما یاد می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا، جانبازان، خانواده شهدا و... یاد می‌شود گفت: اگر شهدا نبودند امروز هیچ اثری از آثار ارزش‌های اسلامی را نداشتیم.

او ادامه داد: امروز جامعه کادر درمانی ما از یک جایگاه ویژه برخوردار هستند و امروزه دارو و غذا را هم استکبار جهانی جزو تحریم‌ها آورده و دارو‌های جانبازان و بیماران تحریم است.

بیشتر بخوانید

۱۲ هزار و ۵۰۰ شهید کارمند دستگاه‌ قوه مجریه در طول ۸ سال دفاع مقدس

جان باختن ۸ نفر از کارکنان بنیاد شهید بر اثر ابتلا به کرونا در ابتدای سال

اوحدی بیان کرد: اعتقاد داریم قداست بنیاد از برکت جامعه ایثارگری است و در رویکردهای مدیریتی جدید اعتقاد داریم جامعه ایثارگری اسطوره های استواری و ... هستند.

او با بیان اینکه رویکرد ما مدیریت جهادی است گفت: اعتقاد داریم در بنیاد و شرکت های تابعه، باید شاهد انضباط مالی باشیم و در دوره جدید، بنیاد باید از یک فضای بنگاهداری خارج شود.

معاون رئیس جمهور افزود: در رویکردهای جدید استفاده از ظرفیت هایی مانند مجلس یازدهم در نظر است و حدود ۱۷۱ نماینده عضو فراکسیون ایثارگران مجلس هستند.

اوحدی بیان کرد: با هماهنگی که با مجموعه های دولت داشتیم، استفاده از این ظرفیت ها میتواند کمک خوبی به جامعه ایثارگری کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروز نخبگان بسیار ارزشمندی را در بنیاد شهید داریم افزود: در این دوره راهبردهایی را مد نظر داریم.

او بیان کرد: تشکیل ۳ شورای بسیار مهم جزو راهبردهای بسیار مهم است و ۳ شورا راهبردی اقتصادی ، فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی را در بنیاد ایجاد کرده ایم.

اوحدی گفت: ۵ کمیته اجرایی مسکن، اشتغال، درمان، فرهنگی و لوایح نیز در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امروز یک بازنگری جدی را در آیین نامه های قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگری داریم و در کمیته لوایح کار خوبی انجام شده است.

او با بیان اینکه ۵ مصوبه خیلی خوبی را در این ۱۰۰ روزه گرفته ایم گفت: اولین مصوبه این بود که کلیه مطالبات جامعه ایثارگری باید تا پایان سال پرداخت شود و در حال حاضر کلیه مطالبات پرداخت شده است.

اوحدی ادامه داد: مصوبه دیگر درباره بازنشستگی پیش از موعد همسران شهدا است که ۸ سال زودتر بازنشسته شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تامین زمین و مسکن برای جامعه ایثارگری از جمله مصوبات دیگر است.

او افزود: هر دولت زمانی که به دولت بعد واگذار شد، بدهی‌هایی را به دولت بعد منتقل کرده، اما امروزه این موضوع را نداریم و تمام بدهی‌های بنیاد شهید پرداخت می‌شود.

معاون رییس جمهور گفت: امروز ۵ تفاهم نامه راهبردی و عملیاتی دیگر نیز به امضا رسیده است.

او بیان کرد: یکی از قوی‌ترین تفاهم نامه‌های ما با وزارت رفاه بود که موضوع آموزش رایگان در حوزه مهارت آفرینی، درمان و ... را داریم.

اوحدی گفت: تفاهم نامه‌ای هم با سازمان دیه امضا شده است و بر اساس این تفاهم نامه تا پایان سال زمینه آزادی بسیاری از افراد جامعه ایثارگری انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برنامه‌ای را با عنوان هر هفته یک استان در بنیاد داریم و در این ۱۰۰ روزه به ۱۱ استان سفر کرده‌ایم.

او ادامه داد: تفاهم نامه دوازدهم ما نیز در مزار سردار شهید سلیمانی با استاندار کرمان به امضا می‌رسد.

اوحدی بیان کرد: در این ۱۱ سفر، در حوزه مسکن ۴۲هزار مورد زمین برای تامین مسکن جامعه ایثارگری تامین شده است و افزایش بسیار زیادی داشته است.

او گفت: در حوزه اشتغال ۳۲ هزار مورد اشتغال را در این ۱۰۰ روزه تامین کرده ایم.

اوحدی بیان کرد: کارگروه مشترکی را در حوزه‌های مختلف داریم تا تفاهم نامه‌ها به تحقق برسند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ظرفیت‌های قانونی در حوزه اشتغال جامعه ایثارگری وجود دارد و به جد پیگیر ظرفیت‌های قانونی هستیم.

او ادامه داد: تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تاپایان برنامه ششم توسعه باید استخدام دستگاه‌ها شوند.

معاون رئیس جمهور گفت: با توجه به بیماری کرونا هماهنگی خوبی با وزارت بهداشت صورت گرفته و قرار شد واکسن آنفولانزا به صورت رایگان توسط اورژانس کشور تزریق شود و عزیزان به درمانگاه‌ها مراجعه نکنند.

اوحدی درباره تبدیل وضعیت استخدامی شاغلان قراردادی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: هرگونه استخدامی که در بنیاد شهید است، حتما باید صرفا از جامعه ایثارگری باشد و این موضوع فرصت بسیار خوبی را فراهم می‌کند .

معاون رئیس جمهور ادامه داد: درباه تبدیل وضعیت، بنیاد تابع بخشنامه‌ی سازمان امور استخدامی کشور است و افراد طبق بخش نامه مجلس تبدیل وضعیت می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت بنیاد شهید از سهام بانک دی در بورس گفت: ۳ نفر از افراد حاضر در شورای راهبردی اقتصادی ایجاد شده در بنیاد، از صاحب نظران هستند و کمیته کارگروه بانکی را نیز در این شورا داریم و شاخص های بورس را بررسی می‌کنند.

اوحدی بیان کرد: وظیفه ما مقاوم سازی ارزش سهام شرکت های ما در مقابل تکانه های اقتصادی و ... هست و نگاه مقاوم سازی را داریم.

او افزود: نگاه به بورس باید دراز مدت و هوشمندانه باشد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: ۷۶۰ هزار سهام دار ما از ایثارگران هستند و امروزه بانک دی در شرایط خوبی قرار گرفته است.

اوحدی گفت: در سال گذشته و امسال ۱۷۰۰ میلیارد تومان معوقات بیمه دی را داشتیم و در دوره هایی تصمیماتی گرفته شده است.

او گفت: امروز با تامین اعتباری که صورت گرفته شرایط بیمه دی ما مطلوب است و تلاش ویژه ای صورت گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بالغ بر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری ما تحت پوشش بیمه تکمیلی دی هستند و خود را بازسازی می کنیم تا به روزهای خوب برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۶:۳۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
می گویند :
جانباز ۷۰ % که یک روز شاید جبهه بوده و ظاهرش بسیار سالم است ماهیانه ۱۵ ملیون تومان حقوق می گیرد.
و جانبازان عزیز زیر ۲۵ % که شاید همه ۸ سال جبهه بوده باشند ماهیانه ۲ ملیون حقوق می گیرند .
درصد ها معنی ندارند همه باید حقوق یکسان بگیرند .
مگر جانباز ۷۰ % روزی ۷ بار صبحانه و ۷ بار ناهار و ۷ بار شام می خورد که ۷ برابر جانباز ۲۴ % حقوق می گیرد .
این ظلم و تبعیض را پایان دهید .
که خدا هم شما را تحریم نکند؟!
Iran (Islamic Republic of)
معصومه سعادتی فرزندشهید
۱۳:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام من فرزند شهیدم ۱۰سال پیش برای کارنوشتم خبری نشد به بنیاد بجنوردمراجعه کردم توی کامپیوترشاعل برام زدن درصورتی من بیکاربودم بیکاری درستش کردم ولی تا الان هنوزبیکارم کاردانی رشته الهیات و معارف اسلامی گرایش فقه ومبا نی حقوق مد رکم است دررشتم در هیچ استخدامی نیست و حالا رشتم قدیمی شده نمیدونم چکارکنم بنیادرفتم گفته فقط بایدتباید توی آزمون رشتت باشه شرکت کنی حالانیست لطفا مشکل مراحل کنیدمتاهلم وضع مالی خوبی هم نداریم ازبنیادشهیدخواهش میکنم کمکم کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۷ دی ۱۳۹۹
سلام من فرزند جانباز هستم و یه آزمون استخدامی شرکت کردم که کلا 2نفر شرایط شرکت رو پیدا کردیم وبا مدرک دیپلم برمیدارن خواستم بگم که من الان مدرک کارشناسی دارم چرااا منو قبول نمیکنند و میگن شرایط باید فقط دیپلم باشی من دبپلم هم دارم حتی مدرکم بالاتر هست ایراد میگیرن الان آزمون دادم مصاحبه رفتم گفتن که مدرک کارشناسی رو استعلام میگیریم نگرفته باشی میشه و منم گرفتم واقعااااا بخاطر ایثارگری وجانبازی هم تاثیر نداره رو این موضوع بابا لامصب من که مدرک بالاتر دارم چراااا گبر بیخود میدین....الان واقعا نمیدونم چیکار کنم لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد هادی میری
۱۲:۰۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
باسلام منم فرزند 70 درصد هستم مدرک فوق دیپلم دارم 7 ساله که بیکارم متاهل هستم یه بچه یک ساله دارم .چند بار به بنیاد مراجعه کردم و هیچ کاری برایم نکردند میگویند کار نیست . من الان چیکار کنم خرج خودم را به زور در میارم این پدرهای ما بودند جان خود را دادند و فرزندانشان باید بیکار باشند .
Germany
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
با عرض سلام من فرزند شهید هستم ولیسانس حسابداری وبیکار هستم ودارا ی یک فرزند ک خرج ومخارج زندگیمو ب زور در میارم تروخدا ی فکری بحال ما بکنین اگه سرکار میبرین خب کل فرزند شهیدارو ببرین الان نصفش سرکارو نصفشم هیچ بیکار با مدرک لیسانس و...
Germany
بهمن میررجبی
۲۳:۱۹ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
با سلام منم فرزند شهید هستم مدرک لیسانس حسابداری دارم ومتآهل با یک فرزند بیکار هستم بخدا ب زور پول شیر خشک بچمو جور میکنم زندگیمو ب سختی میگذرانم چرا فکری ب حال ما نمیکنین تا کی باید با این وضع زندگی کنم
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ۷۰درصد
۱۵:۲۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
بیهویت‌هایی که ادعا میکنند سهیه‌ی درصد های مختلف نباید متفاوت باشد و میگویند مگر ۷۰ درصد کجا اینگونه شده که ۲۵ نشده؟ آیا زحمات و سختی‌های فرزندان ۷۰ درصد را چشیده‌اند؟ آیا تلاشی که یک فرزند ۷۰ درصد برای پدرش میکند برابر با تلاشی است که یک جانباز ۲۵درصد یا حتی ۵۰درصد برای فرزندش میکند؟ آیا حاضر به اهدای دوقرنیه از چشما‌های خودشان یا پدرشان داوطلبانه هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
زنان جامعه ایثارگری
۱۳:۴۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
با سلام و تشکر از پیگیری شما مسئول محترم بنیادشهید
بنده فرزند جانباز بالای هفتاد درصد میباشم،لیسانس صنایع از کرمان و متاسفانه هنوز نتوانستم مشغول بکار بشوم چون شرکت های صنعتی خانم نمی پذیرند و ارگان های دولتی هم استخدامی مربوط به رشته من ندارند،اموزش پرورش رشته صنایع نمی پذیره،ارگان های دیگه هم سهمیه هاشون یاآزاد ه یا زن استخدام نمی کنند .خواهشا برای این موضوع چاره ای بیندیشید که مشکل خیلی از خانمهای جامعه ایثاگری میباشد..ممنون
Iran (Islamic Republic of)
لیل
۱۳:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
با سلام
من فرزند جانباز ۵۰ درصد می باشم چندین بار تو ی ازمون استخدامیه قبول شدم وهر بار تو مرحله دوم رد میشم اینو هم ذکر کنم ک بنیاد شهید منطقه ما فقط بر اساس پارتی هست بعدش قبلا ک استخدامیه هم ازمونی نبود با وجود اینکه ما فارغ التحصیل بودیم بازم هیچ کاری نکردن پیر شدیم از بس ک ازمون دادم ی شش تا فرزندیم ولی هیچ کدوممونو بنیاد سر کار ننداخت
از این ک میبینم حق م می خوام ناراحت میشم و هیچ کاری از دستم بر نمیاد
خواهش می کنم اگ کسی از اون بالاییا اینو می خونه ناکار از دستش میاد برا ما هم کار بکنه
Iran (Islamic Republic of)
نداخامسی
۱۱:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
باسلام وعرض تشکر ازجناب آقای اوحدی که کماکان برای فرزندان بالای هفتاد درصد درتلاشند وما که پدرمان تازنده بودبنیادنرفت درصدبگیره بعداز تصادف ناشی ازعصب پاکه منجربه مرگش شد،عنوان جانباز۲۵درصد متوفی شدولذا ما نه تنها خانه نداریم بلکه شغل ندارم درآمدی ندارم جایی هم ماروقبول نمیکنن چون بنیادپشت مانیست ولی جانبازان وشهیدان والامقام نه تنهاپولدارترومقامات شامخ پیداکردند بلکه هنوزهم دولت بختشون هرروزآفتابی ترازدیروزه. پس پدران من وامثال من که فقط داغشون به دلمون مونده باید کجابریم از کی کمک بخوایم ؟مگر آن جانبازان سرافرازهفتاددرصد کجارفتن شدند هفتاددرصد که باباهای ما نرفتند!! بنده به شخصه تبریک میگم به عزیزانی که قراره باعزت وافتخار استخدام بشن وما همچنان با گردن خم ودست دربغل جلوی دربنیاد شهید دعاگوهستیم تاذخیره شدن اموال ودارایی های شما ونابودشدن امثال خودمون شاهدباشیم.
-
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
بقیه مگه آدم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام وخسنه نباشید لطفا از خو د فرزندان جانبازان و شهدا در بنیاد شهید استفاده کنید گفتند فرزندان شهدا وهفتاد درصد لطفا فرزندان جانبازان متوفی 50درصد رو هم جزشون بیارید پدری ندارن که پشتشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام وخسته نباشید همسر جانباز 55درصد متوفی میباشم سه تا از فرزندانم بیکارن اقای اوحدی بعضی از رشته های تحصیلی هستن که تو هیچ آزمون استخدامی نیست که فرزندان ما شرکت کنند مثل رشته دخترم که مهندسی پرتو پزشکی بچه هامون بلا تکلیفن به خاطرخدا دستور بدین در خود بنیاد شهید خدمت کنند وقتی رشتشون در هیچ آزمونی نیست چکار کنند و کی بهتر از فرزند جانباز بهتر درد جانبازها رو میفهمه و میتونه در بنیاد خدمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام مگه چند فرزند شاهد یا جانباز داریم که شرایط سنی کار را دارن به خدا خیلی کم هستند که اون هم با آزمون قبول میکنند، همه جانبازا زیر 25 بنیاد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام واقعا از خدا میخوام به احترام خون پاک شهیدان آقای اوحدی زحمت کش همیشه سربلند و شاد باشند و از ایشون خواهش میکنم به فکر بچه های بالای ۵۰درصد هم باشند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام وعرض ادب.خدمت ریاست محترم بنیاد شهید کل کشور.بنده همسرم ۷ سال اسارت کشیدن واز ازادگان بروجرد میباشن.وجانباز۳۵ درصد میباشن.ازسال ۱۳۸۰ مفقود شدن...مستمری بگیر بنیادم.مسئولیت دوفرزندم را عهده دارم.پسرم الان که بزرگ شده باید نان اور خانه باشد ولی متاسفانه بامدرک لیسانس بیکاره.لطفا به این زندگی پراز مشقت ما رسیدگی کنید.همه امیدمون بعداز خدا بنیاده....لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
حکیمه
۰۴:۳۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام جناب آقای اوحدی من فرزند جانباز 25 درصد هستم تاحالام هیچ کاری کسی برا ما انجام نداده برای یه وام مراجعه میکنیم هرچی چاه دارن میذارن سر راه ما که کلآ بریم اوطرفها پیدا نشیم ،از حقوقش هم گفتن نداره دلمون خوش یک میلیون و هفتصدهزار میدن آیا بنظر شما با این اوضاع مملکت میشه زندگی کرد .... بقیه اشم که گفتن نداره
Iran (Islamic Republic of)
زیر آوار مونده مستمری بگیر
۰۳:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
راستی جناب تکلیف ما که نه شهید شدیم نه پارتی داشتیم حد اقل پرونده‌ام ن تو بیمارستان رو نگومانند تا 70%جانبازی داشته باشیم چیه من یه تکاور عملیات ویژژژژه تیپ45 خاتم 1950قدس با 24ماه ایثار البته سرباز اعزامی ارتش جانباز اعصاب روان موجی پی. تی. اس. دی نقص عضو دست گلو و.. چی شد من عکس زخمی شدنم که در گچه در آسایشگاه لشگر دارم که در بیمارستان 92 پروندمو گموندن بگذریم ماده 87 قرار بود لطف بنمایند 5%پس از تایید کمیسیون پزشکی بدن که پس از تایید و سه بار تشکیل پرونده هنوز بنیاد جوابی نداده شاید برا همراه کفن گذاشته یه کارت ایثار داریم که ارزش کاغذم نداره مستمری 2700تومنو میدم پول داروهام مال تامین اجتمایی راستی حداقل جرم ما رو ثابت کنید شاید اعزام شده از ارتش باشه هتما
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۲:۳۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
درمورد حقوق
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۰۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام واقعا خسته نباشید
برادر عزیز من نمیدانم چرا برای افراد دارای پارتی شغل وکار هست ولی برای فرزندان ما با ید آزمون بدهن تا کی ظلم و خیانت انقدر ما جانبازان را زجر ندهید دهی داغ دلمان را تازه نکنید
به اطلاع شما برسانم بنده از بنیاد یک نامه به اداره برای کار بردم مسئول آنجا اولا نامه را پاره کردن بود گفتن شما خانواده شهدا از چند امور میخرید شما فاتحه خواندید به این مملکت اگر شما ها به جنگ نمیرفتین این وضع ما نبود وخیلی اهانت دیگر وبه فرمانداری شهرمان مراجعه کردم و شکایت کردم آقای فرماندار هیچ کاری نکرد وفقط گفتن بررسی میکنم ودیگر تمام شد من نمیدانم چرا هرچی رییس اداره جات هست همه با خانواده شهدا و جانبازان ضد هستن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
باسلام لازم است بعرض ریس محترم بنیاد برسانم جانباز 40درصد بندرت پیدا می شود چه رسد 70درصد در فکر جانبازان 40درصد به پایین باش باتشکر جانباز 20در صد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام جناب آقاای اوحدی.منم فرزند شهید هستم وسالهای زیادی دارم برااستخدامی تلاش می کنم ولی هیچ نتیجه اای نگرفتم.امیدوارم شمامشکل استخدامی ماراحل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
باسلام.برادر شهید چندین سال بیکار باشه شما بفکر رسمی کردن فرزندان....هستید!!! حتی برادر و خواهر شهید از کمترین مزایا هم برخوردار نیستند. فقط برخی موارد جنبه ظاهری داره ولی در عمل هیچ اتفاق مثبتی رخ نمیده براشون.
Iran (Islamic Republic of)
اکرم حسینی
۰۰:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام و عرض خسته نباشید.جناب اوحدی پدر بنده جانباز ۴۵درصد بودن و سال 1391 به رحمت خدا رفتند هفت خواهر و برادر هستیم که فقط یکی از برادرانم انهم با کلی بروبیا با مدرک لیسانس دوسال پیش استخدام شد تروخدا انقدر فرق بین جانبازان عزیز نگذارید خدا رو خوش نمیاد هروقت میریم بنیاد اول میپرسن چند درصدی به زیر پنجاه درصد عملا هیچی تعلق نمیگیره پدر بنده یک پاشون قطع بود از یک گوش شنوایی نداشتن اعصاب و روان هم بودن ببینید خداوکیلی باید درصدشون ۴۵ میبود حداقل وام مسکن و واسه همه فرزندان ایثارگر بزارین ممنون از اینکه وقت گذاشتین.حرف ناگفته زیاده...
Iran (Islamic Republic of)
زهراامینی
۰۰:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام چرا فقط شعار میدین منی که فرزند شهیدم کارشناسی حقوق دارم همسرم رو از دست دادم با یه بچه مستاجرم پس چرا فکری به حال امثال ما نمیکنین فقط شعار بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
قابل توجه اونیکه فرمود همه چیز سهمیه پس مردم اضافی هستن میگم که فرزند شهید هستم شهریه دانشگاه از جیب خودم میدم .دانشگاه هم به من میگه یا خودت پرداخت کن یا انصراف بده چون بنیاد بدهی کلان به دانشگاها داره.
فرزند شهید هستم زمین دارم ولی بهم وام مسکن نمیدن چون بانک میگه حتما حتما باید زمینت سند داشته باشه
منم با سه تا بچه مستاجرم .
بازم بگم .......
آقای اوحدی شما هم خوندین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام خدمت آقای اوحدی و همکاران ایشان

تکلیف ماجانبازان زیر۲۵درصد سربازان سپاه که ازسال ۸۴ تعهد ازماگرفتن که هیچ جای دیگر بیمه نباشیم وحکم حقوقی کد ردیف شماره شناسایی وبیش حقوقی وکسوراات بازنشستگی درفیشهای حقوقی وصنوات ۲۱سال و خورده ای درفیشهایمان داریم و درجه رتبه مبنای حقوق کارت شناسایی که بازنشستگی نیروهای مسلح روی کارتهایمان هک شده درحال حاضر کمک معیشت ازسال ۸۵ تاحالا می دهند تکلیف ما چیست؟ با۵۶سال سن وبا۵سرعائله باتورم روزانه وبا خوردن قرصهای اعصاب و روان وبیداری این انصاف و عدالت نیست ازحداقل حقوق کارمندی مصوب مجلس ودولت هم خبری نشد و پرونده هایمان که قراربود زیرنظربنیاد شهیدوامورایثارگران برود هم خبری نشد مطالبات ماجانبازان هم ریالی پرداخت نشده انشااله حضرتعالی رسیدگی به این قشرجانبازان شود و این تبعیضهابرداشته شودباتشکرجانبازان زیر۲۵درصد
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی محمدی
۰۰:۰۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
ماازبچگی دنبال کاربودیم یه کاردولتی الان ۴۰سالمون شده هنوزبنیادشهیدچهارمحال بختیاری نتونسته یه کاری به قول خودشان که درشآن فرزندشهیدباشه پیداکنه نه بیمه ای نه کاری هراورگان دیگه ای میرم میگن شمافرزندشهیدی بایدبری بنیادشهید بازن وبچه وخرج ومخارج امروز فقط بایدخجالت بکشیم ووعده بشنویم بماند اینجور نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام آقای اومدی مگه زمان جنگ درصدملاک بودچرابه وضعیت جانبازان زیر25 درصدرسیدگی،نمیشودقراربودبه مامستمری بدهند بعدازیازده ماه خبری نشده لطفا دستور بفرمایید به وضعیت مارسیدکی شود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پرویزتیموری
۲۳:۵۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب مهندس او حدی.لطفا درمورد بازنگری قراردادبیمه ناقض تکمیلی بنیادبابیمه دی آیا اقدامی صورت میگیرید؟بنده جانبازاعصاب وروان وبلاشغل مستاجر.ودارای۲فرزندبیماراعصاب وروان یکی مبتلابه اوتیسم شدید و دیگری بیش فعال هستم.برابرقانون جامع خدمات ایثارگران کلیه هزینه درمان ایثارگران وافرادتحت تکفلشان بعهده بنیادست.که متاسفانه درقراردادبنیاد با بیمه دی بعنوان بیمه تکمیلی هیچیک ازموادقانون خدمات ایثارگران و قوانین وزارت بهداشت ودرمان درمورد دستمزد پزشکان رعایت نشده خدماتی که فرزندانم ازمرکزدرمانی دریافت میکنند.مثل.کاردرمانی.گفتاردرمانی.نوروفیدبکو....که باید حدود۱۵میلیون تومان هرماه پرداخت کنم وبرابر قراردادبنیادبابیمه دی ۱۵تا۲۰درصدآن قابل پرداخت است.آخه این چه بیمه تکمیلی است؟یاآقایان در معاونت بهداشت ودرمان فهم و برداشت درستی از بیمه تکمیلی ندارند یا اینکه با انعقاد قرارداداینچنینی قصد ناصوابی دارند.آقای او حدی عزیز بنظرمبارک شما بااین وضع بد اقتصادی جامع ایثارگری که دارای اینچنین فرزندان بیماری بااین نوع هزینه های سنگین ماهیانه باید چکارکنند؟درضمن بنده دارای بیماریهای دیابت.کبد ریه.واصاب هم هستم.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۳:۳۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام عرض ادب
به نظرمن برا اشتغال به کار باید به این صورت باشه که در هر خانواده جانباز
حداقل یکی ار اعضا استخدام بشه نه اینکه تو یه خانواده همه اعصا استخدام بشه ولی تو خانواده جانباز دیگه هیچ یک آز اعضا جذب نشه
من که خیلی تلاش کردم دو تا مدرک فنی عالی وسی چهارسال سن دارم و مجرد هستم
ای کاش عدالت رعایت بشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد زرگر
۲۳:۲۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام خدمت آقای اوحدی من دارای سه فرزند هستم وهرسه فرزندانم از امتیاز اشتغال استفاده نکردن تکلیف اینها چی هست جانباز بیست وپنج درصد هستم و دو فرزندم متاهل هستند .و اجاره نشین
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۳:۲۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم اوحدی سلامت وزنده باشی برای ماایثارگران جفادیده وخسته از جور زمانه پامید به پرداخت کامل معوقات ماده ۳۸وبازنشستگی جانبازان تشکر
Iran (Islamic Republic of)
میرزا
۲۳:۲۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام حاج آقا اوحدی ما جانبازان زیر 25 درصد شاید بیشترین جرم و گناه مان این است که بموقع برای تشکیل پرونده و کمسیون و درصد ووو اقدام نکردیم وگرنه ببن ما کسانی هستند که اگر به موقع فکر درصد می بودند شاید الان چهل یا پنجاه درصد میشدند ولی حالا که شدیم جانباز زیر 25 درصد این حق ما نیست که از همه چی محروم باشیم انتظار داریم حداقل جنابعالی ما را درک بفرمایید مشکلات ما خیلی زیاد است،، پاینده باشید
Iran (Islamic Republic of)
عجب بابا عجب
۲۳:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
زمانی ک ادم این مطالبو میخونه خونش بجوش میاد.
فرق فرزند جانباز 25% با جانباز 70% تو چیه؟
مگ زمانی ک پدران ما واس جنگ رفتن مسعله سهمو و حقوق و مزایا بوده؟؟
خیررر. اونموقه واسه عشق ب وطن ب جنگ رفتن. ولی الان هر امتیازی ک قراره بشه برای فرزندان 70%به بالا یا شهداس.
اگ قراره فقط ب اون دسته رسیدگی بشه پس اسم مارو فرزند جانباز نذارین ک فقط مردم بگن اره فرزند جانبازی و رسیدگی بتون میکنن.
منی دانشجوی ارشدم و مجبورم برای خرج زندگی تو ی ساندویچی کار بکنم چ فرقی با فرزند 70%دارم؟
خق نیس این همه تبعیض..
یا نزاریننن
یا اگ میزارین برای همه ب ی اندازه بزارین.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام خدمت رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران آیا فرزندان جانباز ۲۵ درصد به بالا جزو سهمیه استخدام دستگاه اجرایی نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
,محمد
۲۲:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
درود خداوند بر شما ، ما که ازتون راضی بودیم توی این 100روز ، احسنت ، خدا هم راضی باشه ان سال الله
Iran (Islamic Republic of)
خیراله صیامان
۲۲:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
تکلیف استخدامی فرزندان زیر بیست وپنج درصد که اکثر جانبازان جامعه تشکیل می دهند چه میشود آیا قشر عظیم این جانبازان همچنان باید چشم انتطار باشند جانباز، جانبازاَست این تبعیضها را کنار بزارید وفکری بحال این عزایزان بکنید
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام
۲۲:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید ببخشید حتی اگر فرزند شهیدبه عنوان پرستاردربیمارستان خصوصی درحال انجام وظیفه باشد وضعیت استخدام مش باید چطوری باشدبا10سابقه کار
Iran (Islamic Republic of)
زینب ج
۲۲:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام. پدر من برای ترکش که در سرش داشت و ضربه خورد جونشو از دست داده و ما ازبچگی من وخواهرم بی پدر بزرگ شدیم و مادرم به تنهایی ما رو بزرگ کرد الان که موقع استخدام هست میگید بالای۷۰ درصد... خب ما هم ۲۵ درصد به بالاهستیم فرقی با بقیه نداریم ... به فکر همه ی بچه های شاهدوایثارگرباشید که حداقل ما بتونیم به یک جایی برسیم الان هم ازمون استخدامی آموزش پرورش میخوایم شرکت کنیم ولی معلوم نیست وضعیت چی باشه...
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۰۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام خدمت شما وتمامی شهدا و جانبازان و آزادگان آقای اوحدی ممنونم که که این امتیاز را به جانبازان بالای 70درصد دادید پس بقیه چی من که سه انگشت دست راستم قطع شده است وعملا دستی ندارم و بنیاد شهید تنها 15% برای قطع آنها و ضایعات در صورت و دست چپ و کاهش شنوایی وناراحتی اعصابم داده چون فقط یه افسر ارتش هستم پس تکلیف مان رو خوب انجام ندادیم چه می‌شود درست است که ما با خدا عهد بستیم ولی اجر دنیوی چه می‌شود می‌سپاریم به عدالت خداوند متعال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
همش دروغ فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارم فرزند جانباز دارم کارگری میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سیّدعلیزاده
۲۱:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام،جناب رئیس کل،پیشنهادی دارم بیایدکُل بنیادشهید را بدهیدبه خانواده شهدا وجانبازان (70)درصدهمه راراحت کنید اینقدرمارارنج ندهید،مااگرحقی داشته باشیم فردای قیامت میگیریم،من حقیرازهمه شمامسئولین جواب میخواهم در روز پنجاه هزارسال(یاعلي)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب اوحدی چرا فرزند شهیدی که بازنشست میشودمزایای ایثارگری ازفیش حقوقی کسر میشود وپرداخت نمیکنند بعدبرا دوتا آمپور آنفلانزا شعارمیدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام..بقیه ایرانی ها چی ...
United States of America
محمدجلالی
۲۱:۰۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
باسلام...
جناب آقای اوحدی دلیل عدم پرداخت حقوق حقه یک رزمنده ایثارگردارای ۱۵درصدجانبازی ۱۴ ماه بسیج درجبهه وجنگ ..۲۵ ماه خدمت سربازی درجبهه وجنگ بدون شغل ومنبع درآمدچیست ..آیا حقوق این چنین ایثارگری بااین وضعیت اقتصادی .ماهانه 1م است آیاامکان یک زندگی سالم بااین مبلغ وجوددارد این نیزباورودجنابعالی افزایش یافته به ۱ م رسیده آیااین عدالت است ..آیاظلمی فراترازاین برای جامعه ایثارگری هست.. لطفا جواب خداپسندانه وآنچه که موردلطف ورضایت پروردگاراست بگویید ولا غیر چون به نقطه ای رسیدیم که مرگ شیرینتراست وبهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
باسلام پس فرزندان زیر ۷۰ درصد چکار باید بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالعزیزتیرگریان
۲۰:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر. خوشحال هستیم که فرزندان شاهد عزیزمون و فرزندان جانبازان عزیز۷۰درصد از پیمانی و قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت پیدا میکنن....اما من که فرزند جانباز ۵۰درصد هستم ۱۲سال در اداره مخابرات منطقه تهران هستم نبایستی استخدام بشم و نیروی پیمانکار هستم....مگه پدر من خونش نریخته تو جبهه و جنگ. بی انصافی هستش فرق گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۰:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام
فرزند شهیدم
۵ سال نیروی شرکتی آب منطقه ای هستم
بی معرفتی تمام اینه که همه بگن به خانواده های شهدا رسیدگی میشه همه چی مال ایثارگرانه ولی در عمل هیچ
ما این وسط میسوزیم. کوچیکترین کاری که واسه فرزندان شهدا و جانبازان میتونین بکنین جناب اوحدی اینه که بند ذ ماده ۸۷ را مجدانه پیگیر باشید تبدیل وضعیت از شرکتی به رسمی قطعی
خدا خیرتون بده خسته شدیم به امام حسین
Iran (Islamic Republic of)
اکبرکاکایی
۲۰:۰۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام آقای اوحدی ماایثارگران دل خوشی که داریم شماازمن خودماهستی فکری بحال جانبازان زیر۲۵/درصدبکنیدازکارافتادیم بایک ملیون هفصدهزارامروزه هیچ کاری نمیشودبکنید
Iran (Islamic Republic of)
وحید محزون
۲۰:۰۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
باید وضعیت فرزندان شهدا و جانبازان رسیدگی بشه اما گویا بنیاد کلا ایثارگرانی که جانبازی ندارن یا کم دارن رو فراموش کرده ایثارگرایی رو می شناسه که زندگی مناسبی ندارند اما چون جانباز رسمی نیستند از کمترین امکانات بنیاد شهید بهرمند نیستند در حالیکه در زمان جنگ بر خلاف خیلی ها با تغییر دادن سنشون بعنوان بسیجی عازم جبهه شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام جناب آقای اوحدی نامه از بنیاد زاهدان گرفته ام برای استخدامی یا تغییر وضعیت هیچ گونه جوابی دریافت نکرده ام با 40ترکش بالای قلب و5تیر خورده از گروهک های معاند این اوضاع واحوالمان هست
لطفاً پیگیری کنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل نوغانچی صالح
۱۹:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چه زود از خواب بیدارشدید حالا اگر جانبازی ازمان جنگ مانده باشد که ببیند شما چقدر ایثارگری کردید که فرزندان انها را بکارگیری میکنید انهم اگر عملی شود
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۲۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام جناب اقای اوحدی بزرگوار تو را هرکس که اعتقاد دارید بینوجانبازان حالت اشتعال که از لحاظ قانونی هیچ فرقی باهم مدارند حداقل شما و همکارتان فرقی قائل نشید اقای اوحدی ججانبازی افتخاره ولی برای ما جهنم شده چهار خواهرم از فریاد های اموموقع پدرم نتوستن درست بخوننند ازدواج کردم من امسال کنکنور دادم با این کنایه های مردم فکر نکنم بتونم درس بخونم تورا به جان بچه نون مشکل فرق ماده ۳۸ ک ۳۹ جالنداشتغال را حل کنید ولسلام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مگه اقای اوحدی وقت میکنه پیام بخونه دلتون خوشه واله
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر
۱۸:۵۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
باسلام خسته نباشید خدمت جناب اوحدی تورو خدا فکری هم به حال مسکن فرزندان جانبازان بالای 50 در صد کنید حداقل وام مسکن به فرزندان هم تعلق بگیره شاید خدا خواست ماهم با وجود زن بچه مشکلات صاحب خانه شدیم امیدوارم دعای خیر جانبازان مظلوم کشورمان وخانوادهایش حامی شما باشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر
۱۸:۳۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب اوحدی مگه جانبازان دفاع مقدس انسان نیستن،مگه برای این مملکت نجنگیدن،مگه برای شما و مردم نجنگیدن،چرا هر چی میشه شما میگید جانبازان ۷۰ %به بالا،پدر من جانباز ۴۷%ارتش هستش،رفت کمیسیون بنیاد شهیدشرکت کرد درصدشو کردن ۲۵%،دوباره به این رای اعتراض کرد درصدشو کردن 10%این چه قانونیه که اصلا حق اعتراض نداشته باشیم،یه استفساریه مجلس داد برای استخدام فرزندان زیر 25%چی شد ،بی صدا خاموشش کردن،لطفا با مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۸:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام خدمت برادر بزرگوار جناب آقای اوحدی بند ایثارگرم فوق دیپلم در زمان جنگ هرفردی شهید میشد دیگر نمی گفتند چون شما دیپلم دارید شهید نیستید واقعا سواد ملاک شهادت نبود اما متاسفانه اگر کسی در دانشگاه علوم پزشکی ایران بخواهد بیشتر از سی سال خدمت کند باید بالاتر از لیسانس باشد و متاسفانه نیروهای ارزشی و ولایی را سری در دانشگاه قیچی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
یک بدبخت
۱۷:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
وقتی به شوهرم گفتم فرزندان جانبازان ۷۰ درصد رو می بدند سر کار گفت اگر می دونستم جانبازی اینقدر امتیاز دارد خودم رو جانباز می کردم تا بچه هام بتوانند استفاده کنم چه کنم که اون موقع فقط رضای خدا رو در نظر گرفتم .شوهرم حتی دنبال کارت ایثار گری هم نرفته
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر سلیمانی
۱۷:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام علیکم . آیا کمسیون پزشکی حق دارد بعد از چهل سال با اینکه مجروحیتم تشدیدتر شده در صد جانبازی ام را کم نماید در حالیکه تمامی مسئولان کسر در صد جانبازی غیر قانونی اعلام کرده اند لطفا کمکمان نمایید باتشکر از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
امین الله کریمی
۱۷:۲۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام جناب اوحدی عزیز ، مطالبات ایثارگران جیرفت استان کرمان ندان ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
آقای اوحدی بخداجانباز۵۰ درصدشیمیائی اعصاب وروان هستم ازطریق سپاه اعزام شدم حالت اشتغال هستم هرچه دوندگی میکنم برای اعمال ماده ۳۸ هیچکس جواب بگونیست
محض رضای خدابدادم برس محتاجم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام آقای اوحدی شما که در جنگ بودید بعییده از اینکه تبعیض برای جانبازان مثل مطالبات یا معوقه بعضی ها محروم چرا تبعیض جانبازان برای همه اجرایی نشده معوقه ۳درصد اشتغال کارافتادگی معوقه نداشتن خدایی عدالت بفکر ما بیچاره باشید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۵۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام جناب اقای احدی والا جنانبازایه ۲۵درصد به بالا اوضاشون واقعن خوب نیس پدرمن شیمیایی دریچه میترال ۳بارعوض کرد نارسایی کبد الان عصبی والا زندگی خیلی سخته باهاشون ولی هیچکس مارودرک نمیکنن توهین میشه بهمون بیشتر من کارشناسی آموزش پرورش ابتدایم خواهش میکنم لطفن یکاریی کنین بنیاد شهررما رسیدگی کنه اصلن هیچ رسیدگی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۴۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام‌جناب اوحدی عزیز سری به لرستان بزنید پدرمن جانباز و ۳۰سال خدمتش درپادگان را مشغول خنثی کردن مین بودند اللن من وبرادرم وخواهرم بیکاریم به بنیاد هم مراجعه میکنیم میگن برو پارتی بیار ازمون هم تا دلت بخواد شرکت کردیم اخه خدارو خوش میاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب اوحدی فرزندا ن بزرگ شهیدرادریابیدچرا که بعضی ازشهدا درمناطق محروم حداقل دارای ۱۰ فرزند صغیربودند همین فرزندان بزرگ بودند که باکمک خداوند ودرکنارمادرشان برادر وخواهران خودرا سروسامان دادندولی خودحالابا۵فرزندپسرودختر سربازی رفته وبیکاردارند دست وپنجه نرم میکنند آخرجرم ماچیست که آن موقع ۲۳سالمانمان بودازدواج کردم پدرم درجبهه بود ودارای شغل مناسبی بودم ولی بخاطر اینکه مادرم تنهابود شغل خودرارهاکردم وبه زادگاهم برداشتم چه کسی جواب خوانواده ام را بایدبدهدآدرس شهرستان تایبادفرزند شهید آیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
تایباد مال کدام استانه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۳۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
من 29ساله که بای جانبازقطع نخاع ازدواج کردم وکارمندعلوم پزشکی هستم 22ساله سابقه کا ردارم وباتوجه به مشکلات جسمی وروحی روانی همسرم سه ساله متقاضی بازنشستگی بیش ازموعد دارم ولی متاسفانه تامین اجتماعی زیزبارنمیره وموافقت نمیکنه درضمن خودمم ازنظرجسمی هم دیسک کمردارم هم ساییدگی زانو وهم عصب دستم اسیب دیده ممنون میشم ی فکراساسی راجب بازنشستگی همسران جانبازان بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
همسر من برادر شهید و فرزند شهیده، خودش و سه تا خواهر و یه برادر، هیچکدوم کار دولتی نتونستن بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
آقای اوحدی
سلام:
الان 4سال است حقوق تبصره ماده 38برای من اسدالله کوهستانی جانبازه25درصد اجرایی نکردند.چندین باربه شما پیام دادم هیچ ترتیب اثری داده نشده ومن دوفرزند بیکاردارم به چندین اداره وشرکت مراجعه کردم جواب منفی بوده خواهشا به داد مابرسید.وسری هم به ادارات بنیاد مناطق تهران بزنید ببین چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب آقای اوحدی یک سری به منزل ما بزنید و از نزدیک مشاهده کنید درقید حیاط پدرم کسی نیامد،که برای او کاری انجام دهند ولی الان بیایید ناظر بیچارگی های ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب اوحدی درصد شصت سی سال پیش الان از نود درصد گزشته چرا نمیگی 50% استخدام بابا یکم فکر کردنم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با سلام ، والا اکثر فرزندان شهدا و ایثارگران بیکارن ، برا شهدا جانباز ایی که غیر واقعی شهید و جانباز شدن لابد کار پیدا کرده ، حالا فرزندان جانباز زیر هفتاد درصد باید برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مگه بقیه جانبازان که کمترازهفتاددرصد جانبازی دارن چه فرقی با جانبازلن هفتاددرصد دلرن بخدا اگه دوباره بچه ها روببرن کمیسیون اکثرا بالا ۷۹درصد میشن این عادلاته نییت که بچه های جانبازان بالای ۲۵درصد سرشون بی کلاه بمونه یه کم‌روی این قضیه تجدید نطربفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
امراله مهماندوست
۱۴:۳۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اینجانب از جانبازان هستم شایسته سالاری دیگه چیه پارتی باید داشته باشی حق این مردم است تا از واقعیت های موجود در جامعه با خبر شوند
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا حدادیان
۱۴:۳۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
آقای اوحدی چراحق معیشتی بعضی از جانبازان زیر25درصد رانداده قطع کردید رمحبت کنید جواپگوباشیدتشگر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه داربر
۱۴:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با عرض سلام وخسته نباشی من خواهر شهید ۱۴ساله کارمند قرار دادی هستم کی تبدیل وضعیت میشویم فکری برای ما بکنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه داربر
۱۴:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
من یک خواهر شهید هستم ۱۳ ساله که در۷
Iran (Islamic Republic of)
حسین غلامی محمد
۱۴:۲۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام اینجانب جانباز شیمیایی هستم حالت اشتغال و ۳تا دارو دارم که ۲ماه ۱بار از صبح تا عصر دارو خانه ۱۳ابان خیلی اذیت میشوم در ضمن با این حقوق پسر بزرگ بیکار دارم و زندگی سختی دارم خواهش میکنم ما رو کمک کنید التماس میکنم ان شاالله در مقابل امریکا پیروز شویم زنده باشن آقای خامنه‌ای جانم فدای رهبر التماس دعا داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
چرا التماس می کنی بنده خدا شماها بودین که الان اوحدی ومابقی به جایی رسیدن وظیفشونه
Iran (Islamic Republic of)
رجبی
۱۴:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از زحمات شما اگر لطف کنید راجع به رفع محدودیت سنی واعمال مدرک تحصیلی همسران شهدا در ادارات و دانشگاه مصوبه مجلس را بگیرید ممنون می شویم
Iran (Islamic Republic of)
اسیر جنگی
۱۴:۰۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جناب آقای اوحدی
مگر زمان جنگ درصد ملاک بود
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۹:۴۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
همین دیگه همه اونایی که رفتن جنگ هدفشون یکی بوده.حالا تکلیف ما بدبختایی که پدرامون جانباز70 درصد نیس چه خاکی بسرمون کنیم.دو سال که اسیر بوده دست عراقی های ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
تاحالا هم همینطور بوده مگر فرد عادی در دستگاه دولتی استخدام شده واین یک تصمیم غلط است هر کس که تخصص دارد ودرس خوانده باید استخدام شودوالا استخدام فرد بی تخصص هیچ فاییده ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
هرچقدر بگویید غلط است باز نمی فهمند
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۳:۵۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
فقط فرزندان هفتاد به بالا،!! جانباز ، جانبازه چه تفاوتی داره هردو از وطن دفاع کردن یکی هفتاد درصد شد یکی بیست درصد یکی پنج درصد، اکه قراره برای جانبازا کاری کنید درصدونادیده بگیرید...ورا بر اساس درصد ارزش گذاری میکنید!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۳:۵۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام وعرض ادب جناب اوحدی انشالله گفته های شمابه امیدخداعملی گرددیکی ازمشکلات ایثارگران فرزندان شاهدقضیه مسکن فرمودیدکه حل شده الان خودم فرزندشهیدم ودریکی ازسازمانهامشغولم ده سال است مستعجرم تنهاپیشنهادبنیادبه بنده وام احداث است که بااین گرانی زمین ومسکن این وام گوشه ای ازاحداث ومسکن دارشدن مانمی ارزدلطفااین قدرگفته هافقط فکرمردم عادی رانسبت به فرزندان شهیدوایثارگران رامنفی میکند.والسلام علیکم والرحمه الله
Iran (Islamic Republic of)
؟؟
۱۳:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
والا با اینکه فرزند جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس هستم ۴ ساله یک نامه انتقالی بین دو شرکت نمیتونم بگیرم که به شهر خودم برم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
من خودم فرزند شهید هستم و دیپلم هم دارم ولی اسنپ کار میکنم
چون قبلا وام 5ملیونی اشتغال گرفتم و باهش ازدواج کردم میگن شما جزء بیکارها حساب نمیشین و تو سیستم زده کارگرساده برام
الان هم دارم اسنپ و تپسی فعالیت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام کدوم کارکه فرزند شهیدا همه بیکارن ماکه ندیدبم هرچه میریم فایده نداره
Germany
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
باسلام بیش از بیست نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد یکسال تمام در شرکت پتروشیمی ایلام بکار گرفتند بدون دریافت حق و حقوقی پس از یک سال اخراج کردند پیگیرهایمان در بنیاد شهید استانداری منتج به نتیجه نگردیده وکماکان با وعده های پوچ سرگرم کردند دیگه جایی نیست برای پیگیری مشکل مان مراجعه نماییم اگرچه واحد اشتغال بنیاد بجد پیگیر موضوعست ولی متاسفانه تاکنون چاره ساز نبوده انتظار داریم مسئولین باتفاق شاید چاره سازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
باعرض سلام وخسته نباشید
خدمت آقای اوحدی
با تشکر از زحمات شما عزیز خیلی ممنون ازتون که به فکرفرزندان شهید بیکار هستی من فرزند شهید هستم لیسانس تربیت بدنی دارم متاهل هستم ودوفرزند دارم پنج ساله مدرک گرفتم وبیکارم تورابه خداپیکیر اشتغال فرزند ان شهید بیکار باشی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
من برادر و خواهر شهید چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
حقوق مادام العمر مدارس جداگانه سهمیه در کنکور سهمیه در استخدامی سهمیه حذف مشروطی دانشگاه سهمیه خرید لوازم خانگی سهمیه خرید خانه و ماشین سهمیه گرفتن وام سهمیه رد تخلفات ماده صد شهرداری سمیه در ندادن مالیات و عوارض و ... سهیمه در گرفتن اکسیژن سهمیه در خوراک و معاش اینجا مردم اضافه هستن
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایثارگر
۲۰:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
شما و پدارانتان کجا بودین وقتی پدران ما جان بر کف در خط مقدم جبهه بدون هییییچ چشم‌داشتی رو در رو با دشمن جنگیدند در صورتی که میتوانستند نروند به جبهه و شهید یا جانباز نشوند جانبازی که یک عمر نزدیک به ۴۰ سال شب را با قرص روز میکند،شما حق ندارید این خدمت شهدا و جانبازان را نادیده بگیرید.اگر پدر من به جبهه نمیرفت و جانباز نمیشد شما الان آزادانه اینجا نظر نمیدادید.کمی تامل کنید.هر چند من با مدرک فوق لیسانس بیکار هستم....امیدوارم فرجی شود و حاجت روا شویم
Iran (Islamic Republic of)
,محمد
۲۳:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
من ناراحت نشدم چون اگه مث من یه برادر جانباز داشتید که از سال 1361 تا الان که ترکش به سرش خورده و نصف بدنش بی حس هست آرزوی یه روز که بتوانه درست راه بره بتوانه قاشق غذا را به دست بگیره آرزوی یه روز که خودش فرمان بدست بگیره و کارای ادری و شخصی را خودش انجام بده ولی متا سفانه همه اینا به یه طرف و سه تا جوان دانشگاهی هم داره که بیکار هستند و داره رنج اینو هم میکشه ، آره برادر اگه از نزدیک با درد دلای این عزیزان می نشستی می‌دیدی این حرفا را نمی زدی ، آیا حاضری تمام سرمایه زندگیمو بهت بدم در عوضش دو دست و پاهاتو به برادر من بدی آیا حاضری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
اگه پدران ما و شما هار نمیشدن و سال 57 رقم نمیخورد نه جنگی رخ میداد نه تحریمی نه 90 میلیون جمعیت داشتیم نه این همه دزد و فاسد مسلمون داشتیم تکلیف برای همه مشخص بود اما خوب لیقاتشو نداشتیم و حالا همونها که سوار پدر و مادر من و شما شده بودن الان دارن تو کشورهای اروپایی با پول و ثروت ما و شما کاخ میسازن و ملت و کشور رو به بدبختی کشوندن و شوربختانه دین اسلام رو هم به لجن کشیدن ببینید این مفاسد و کسانی که ما خبر از محاکمه شون نداریم کیا بودن اینا کسانی بودن که هر هفته نماز جمعه بودن روی پیشونیشون جای 100 میلیون رکعت نماز بود و....
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۰۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
شایسته سالاری پس چی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
شایسته سالاری خیلی وقته وجودنداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
این کار وقتی درست است که یک فرزند شهید یا جانباز تخصص لازم را برای کار مورد نظر را داشته باشد درغیر اینصورت قطعا کار موردنظر را نمی تواند درست انجام دهد.مواردی را شنیده ام که استخدام فرزند شهید بدون داشتن تخصص مورد نیاز بوده و سازمان از استخدام پشیمان شده!!! کیلوئی و شعاری نمیشود استخدام کرد بیاییم واقعیت ها را ببینیم برادر اوحدی .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید // اگه میشه از 99 درصد به بالا را استخدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۸:۵۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید // اگه میشه از 99 درصد به بالا را استخدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۵۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
بالای 70 درصد ؟؟//
Iran (Islamic Republic of)
مر تضی جا مانده ازیاران شهید دفاع مقدس
۱۴:۲۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
با عرض سلام خدمت برادر گرامی آقای اوحدی خسته نباشی دلاور خدا قوت دست مریزاد به این گونه فعالیت ها شما انشاءالله سالهای سال زنده باشی ما را بردید به سالهای اول انقلاب خدمت جهادی مردان خدا خستگی ندارند درود بر شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
خدمت جهادی یعنی چی؟
آخرین اخبار