مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از رونمایی سامانه جامع سه هزار شهید خراسان شمالی در هفته دفاع خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حیدرعلی پورزاهد مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سامانه جامع سه هزار شهید استان راه اندازی شده است و در هفته دفاع مقدس از آن رونمایی می‌شود.

 پورزاهد با بیان اینکه خراسان شمالی در ایجاد سامانه جامع شهدا در کشور جزو استان‌های پیشرو است، افزود: این سامانه تاکنون فقط در ۱۰ استان راه اندازی شده است.

او گفت: در این سامانه اسامی تمامی شهدای استان بسیجی، سپاهی، جهاد سازندگی و سایر نیرو‌های مسلح ثبت شده و اطلاعات در خصوص زندگی نامه، خاطرات، وصیت نامه و دلنوشته شهدا جمع آوری شده است.


بیشتر بخوانید


به گفته پورزاهد همچنین اطلاعات عملیات‌هایی که شهدا در آن شرکت داشته اند و تصاویر شهدا و همچنین فیلم‌هایی نیز در این سامانه بارگذاری شده است.

 مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از مردم، همرزمان و خانواده شهدا خواست تا اگر اطلاعات، تصویر و یا خاطره‌های از شهدای استان دارند در اختیار این مرکز قرار دهند تا در این سامانه ثبت شود.

 انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.