مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره شرایط این تیم و بازار نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره شرایطش برای ادامه کار در این باشگاه اظهار داشت: پنجشنبه هفته گذشته حکم ابقاء به من ابلاغ شد. انشاالله از امروز کار خود را از سر می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم عقب ماندگی باشگاه را جبران کنیم.  

عیسی زاده در خصوص برنامه‌های نقل و انتقالاتی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امروز جلسه هیئت مدیره تشکیل می‌شود و درباره مسائل باشگاه تصمیم گیری خواهیم کرد. وزیر نفت دستور حمایت از صنعت نفت را صادر کرده و از اینجا به بعد ما باید عجله کنیم.  

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درباره بلاتکلیفی مدیریتی این باشگاه گفت: صنعت نفت چند سال است که چنین مشکلی دارد. هر سال حدود ۲ ماه به خاطر مشکلات مدیریتی عقب می‌افتیم. انشاالله از اینجا به بعد با توکل بر خدا پیش می‌رویم تا عقب ماندگی باشگاه را جبران کنیم. باید طوری کار کنیم که هواداران خوشحال شوند.


بیشتر بخوانید: 


او گفت:  باشگاه‌هایی مانند سپاهان، فولاد، گل گهر و مس رفسنجان خصوصی نیستند. این باشگاه‌ها خصولتی هستند و نمی‌توان گفت که خصوصی هستند. مطمئنا اگر این باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند، مشکلات زیادی پیدا می‌کنند. قانون و مقرراتی که به درآمدزایی و خودکفایی باشگاه‌ها کمک می‌کند، اجرا نمی‌شود. اگر این قواعد رعایت شود باشگاه‌ها شرایط خوبی پیدا می‌کنند و می‌توانند به راحتی خودکفا شوند، اما تا زمانی که این مقدمات فراهم نشده، بهتر است که برای خصوصی سازی باشگاه‌ها اقدامی صورت نگیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار