وزیر خارجه عراق: داعش در حال تجدید قوا است

وزیر خارجه عراق طی مصاحبه‌ای با العربیه هشدار داد که گروه تروریستی داعش در حال تجدید قوا در عراق است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فواد حسین، وزیر خارجه عراق که اکنون در پاریس به‌سر می‌برد، طی مصاحبه‌ای با العربیه درباره آخرین وضعیت گروه تروریستی داعش و عناصر مربوط به آن صحبت کرد.

وی از رایزنی برخی از کشورهای اروپایی برای تخفیف و کاهش مجازات تروریست‌های داعشی انتقاد کرد. شمار زیادی از تروریست‌های داعشی در عراق که اکنون دستگیر شده‌اند از شهروندان کشورهای اروپایی هستند و از سوی کشورهای خود مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند. 

وزیر خارجه عراق همچنین تاکید کرد که گروه تروریستی داعش، براساس شواهد موجود اقدام به تجدید نیرو در عراق کرده و آغاز عملیات مجدد از سوی این گروه در این کشور امری دور از ذهن نیست.

فواد حسین همچنین از همه طرف‌های خارجی درگیر در عراق خواست تا عراق را به عنوان کشوری مستقل در نظر بگیرند. وزیر خارجه عراق این را هم گفت که دولت عراق مصمم است تا سلاح‌های موجود در سراسر عراق را جمع‌آوری کند و به آن سامان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
خوب پی در پی مداوم شبانه روزی توسط ارتشتون به داعش حمله کنید و نابودشان کنید و نگذارید که تجدید قوا کنند بجای حرف زدن عمل کنید . والسلام و صلوات التماس دعا .
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۶:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مخاطب گرامی با تشکر از توجه و صبوری شما، لطفا در هنگام ارسال نظرات خود، گزینه ارسال را فقط یک بار فشار دهید و اطمینان داشته باشید نظر شما ارسال و بررسی خواهد شد. بدیهی است ارسال چندباره نظرات موجب تعویق در انتشار آن‌ها می‌شود.
آخرین اخبار