فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان وجود دارد، اما با برنامه ریزی‌های انجام شده از شور و حال این هفته کاسته نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در سراسر استان هرمزگان در حوزه سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

سردار سالاری افزود:در نخستین روز از هفته دفاع مقدس جانبازان، رزمندگان و فرماندهان جبهه و جنگ در ارتباط ویدئو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب از فرمایشات ایشان بهره مند می‌شوند.

او با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس وجود دارد، اما با برنامه ریزی‌های انجام شده از شور و حال این هفته کاسته نخواهد شد،گفت: حضور گروه‌های رزمی در شهر‌های مختلف استان به منظور یادآوری حضور منسجم رزمندگان در روز‌های آغازین دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، ۴۰ طرح سازندگی با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی شامل ساخت منازل محرومان، ساخت مدرسه و حوزه عام المنفعه در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


سردار اباذر سالاری افزود: رفع مشکلات آب شرب و کشاورزی در مناطق محروم استان از اهداف مهم سپاه است و با این کار زمینه برای اشتغال در مناطق محروم فراهم می‌شود.

او گفت: اعزام گروه‌های جهادی در قالب‌گروه‌های عمرانی و پزشکی به مناطق محروم با اولویت مناطق آسیب دیده از سیل سال گذشته، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله جشنواره استانی فیلم مقاومت، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، کمک به دانش آموزان مناطق محروم، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، روایت‌گری یادگاران دفاع مقدس در رده‌های مختلف، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره رسیدگی ویژه به شهرستان بشاگرد، هزار دستگاه یخچال نیز میان مردم محروم این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.