رزم نوازان ارتش با نواختن سرود‌های حماسی و اهدای گل به کادر درمان بیمارستان از زحمات این قشر در تامین سلامت شهروندان ومقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند.

رزم نوازان ارتش با نواختن سرودهای های حماسی از کادر درمان تقدیر کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرتیپ دوم ستاد نورخدا شاه کرمی فرمانده تیپ زرهی 316 شهید قهرمان همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم / وطن و مدافع سلامت گفت : در هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است .
او افزود : نیروهای مسلح وبه ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارند برای مقابله با ویروس کرونا در کنار کادر درمانی امکانات خود را برای کمک به بیماران به کارگیرند .
در این مراسم سرتیپ دوم خلبان پرویز مراد بکی جانشین فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان هم با بیان اینکه زبان قاصر است تا از زحمات کادر درمانی تقدیر و تشکر کنیم افزود: در روز اول هفته دفاع مقدس با هدف عرض خداقوت به کادر درمانی کشور به ویژه استان همدان در بیمارستان بعثت همدان حاضر شدیم .
او افزود: صحنه های دیده شده در بیمارستان ها این روزها تداعی کننده روزهای دفاع مقدس بود و کادر درمانی شبانه روز برای سلامت بیماران تلاش می کنند و مردم هم ان شاالله با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا و کاهش آسیب ها ناشی از این ویروس منحوس کادر درمانی را یاری کنند . 
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از ارتشیان دلاور برای برگزاری مراسم فاخر تقدیر از کادر درمانی استان گفت : کادر سلامت کشور به ویژه استان همدان هم قول می دهند تا آخرین نفس برای حفظ سلامت مردم و نجات جان بیماران در شرایط حساس کنونی و شیوع بیماری کرونا در صحنه حضور داشته باشند . 
انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار