۱۶ هنرمند از استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات ملی مهارت راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرانک کبیری مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری نوزدهمین مسابقات استانی مهارت جوش، ۱۶ هنرمند ماهر این استان به مسابقات ملی مهارت راه یافتند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات ملی مهارت مرحله استانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی و الزام استفاده همگانی از ماسک برگزار شد.

او ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با ۵۴ نفر شرکت‌کننده در ۲۶ رشته مهارتی از شهرستان‌های مختلف استان به صورت حضوری برگزار شد.

کبیری تصریح کرد: در نهایت از این تعداد ۱۶ نفر در رشته‌های جوشکاری، طلا و جواهر، طراحی مهندسی مکانیک، روباتیک تیمی، صافکاری، کاشی‌کاری دیوار و کف، آجرچینی، فناوری مد، فناور طراحی گرافیک، الکترونیک، تاسیسات الکتریکی، فناوری خودرو، آشپزی و تراش با کسب رتبه برتر به مرحله کشوری راه یافتند.


بیشتر بخوانبد


مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری، اشاعه فرهنگ مهارت‌آموزی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گغت: توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقای سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و کشف استعداد‌های برتر به منظور رشد و پرورش جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار