باتوجه به کاهش میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات، رئیس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه جدیدی بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی تأکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، به موجب بخشنامه جدید رئیس سازمان اداری و استخدامی ، کلیه مدیران و مسئولان ادارات موظفند کارکنان خود را درخصوص علائم، شرایط و ویژگی‌های بیماری کرونا و انجام اقدامات پیشگیرانه آموزش دهند و آنان را توجیه کنند. همچنین وضعیت بیماری را بین کارکنان خود مستمراً پایش و از حضور افرادی که دارای علائم بیماری هستند، جلوگیری کنند.

در این بخشنامه مجدداً بر استفاده کلیه کارکنان و ارباب‌رجوعان از ماسک و همچنین درخصوص ارائه خدمات به صورت الکترونیکی یا از طریق میز خدمت تأکید شده است. درصورتی که برای خدمتی حضور ارباب‌رجوع اجتناب‌ناپذیر است، دستگاه‌ها باید از طرق مناسب از قبیل نوبت‌دهی برای حضور، حذف مراحل و فرآیند‌های غیرضروری، انجام بخشی از امور از طریق پست و سایر روش‌های غیرحضوری، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به موجب این بخشنامه، دستگاه‌ها از ارائه خدمات به مراجعانی که دستورالعمل‌های بهداشتی، به‌ویژه استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند، خودداری کنند.

لازم است مدیران به صورت جدی با تخلفات احتمالی کارکنان درخصوص رعایت ضوابط ابلاغی اقدام و نسبت به اعمال مجازات‌های پیش‌بینی‌شده اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
هیچ چیزی اجرا نمیشه چون برای متخلفین مجازات درنظر گرفته نشده و اعمال نمیشه...
آخرین اخبار