نماینده ولی فقیه در استان قزوین با سفر به مناطق مرزی شمال غرب کشور از پایگاه‌های عملیاتی این منطقه بازدید و با پاسداران و بسیجیان قزوینی مستقر در این پایگاه‌ها دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  مدتی است که تعدادی از پایگاه‌های مرزی شمال غرب کشور با حضور نیرو‌های پاسدار و بسیجی تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مرزبانی می‌شود و این پایگاه‌ها در حال مبارزه با گروهک‌های منافقین و قاچاق کالا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  با حضور در یادمان سردار شهید جعفرخانی و همرزمانش، با تعدادی از رزمندگان دیدار و در جمع آن‌ها سخنرانی کرد.

همچنین وی با حضور در دیگر پایگاه‌های مرزی تحت فرماندهی تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین به رزمندگان این پایگاه‌ها خداقوت گفت.

حضور و سخنرانی نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در جمع پاسداران و بسیجیان قزوینی مستقر در مرکز فرماندهی منطقه میرآباد از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

امام جمعه قزوین در ادامه سفر خود به استان‌های کردستان و آذربایجان غربی با خانواده شهدای اهل سنت و شیعه شهر بانه دیدار و گفتگو کرد.

همچنین نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار‌های جداگانه‌ای با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفتگو کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار