فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در هفته دفاع مقدس ۵۰۰ واحد مسکن محرومین تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شدبا بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس و مبارزه بی‌امان گواه ایمان قوی ما به خداوندمتعال است گفت: شروع تهاجم دشمنان کشور به معنی شروع ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان است.

او با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس برنامه‌های مختص به هفته دفاع مقدس متفاوت‌تر از سالیان گذشته برگزار می‌شود افزود: تاکنون نیرو‌های خدوم سپاه پاسداران در صد‌ها طرح عمرانی با هدف محرومیت زدایی شرکت داشته اند.

سردار حسینی نخستین برنامه هفته دفاع مقدس در استان کردستان را تجلیل از پیشکسوتان سپاهی عنوان کرد و افزود: بهره برداری از ۵۰۰ واحد مسکن محرومین و تحویل به مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه‌های سپاه کردستان در روز دوم هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شعار هفته دفاع مقدس امسال را "ما قوی هستیم " عنوان کرد و افزود: کشور ما در اوج آمادگی قرار دارد و از قدرت امنیتی و سیاسی بسیار بالایی برخوردار است.

او با اشاره به پیش‌بینی ۶۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، اقدامات درمانی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از زنان ایثارگر، زنگ ایثار در مدارس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه با بهره‌گیری هنرمندانه از فضای رسانه می‌توان هنرمندانه اثرگذار بود، گفت: ما در جنگ تمام عیار رسانه‌ای هستیم و دشمن در تلاش است تا فرهنگ استقامت، روح سلحشوری و هویت ایمانی را از ایرانیان بگیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار