مظلومی گفت: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما جنگ باعث شعله‌ورتر شدن نیرو و روحیه‌ی انقلاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: سی و یکم شهریور ماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس تجلی‌گر بخشی از این حماسه‌ها و جانفشانی‌ های بزرگ و عظیم ملت شجاع و پرآوازه‌ای است که در طول ۸ سال نبرد نابرابر مقابل رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام جنایتکار و نظام سلطه سرافرازانه مقاومت کرده و خالق حماسه‌های جاویدان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند.

او بیان داشت: بی شک این دوران داستان نسل زنده دیروز، امروز و آینده و همچنین راه رسیدن به معرفت کمال انسانی در دفاع از هویت دینی و موجودیت میهن عزیزمان است. حماسه دفاع مقدس که برخاسته از روح وحدت و ایمان والای ملت رشید و شجاع ایران اسلامی و اتکاء آنان به خداوند سبحان بود بارزترین نقطه عطف تاریخ حماسی و سیاسی ایران اسلامی است که تنها به بهای رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردمانی حاصل شد.

مظلومی افزود: تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در کف اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری حکمیانه و مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم الشان (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون پس از چهل سال ازاین دفاع مقدس، بار دیگر جهان غرب و در رأس آن آمریکای جهان خوار با دسیسه‌های مختلف از جمله تحریم‌های فلج‌کننده اقتصادی همراه با پشتوانه رسانه‌ای خود با ایجاد انحراف در افکار عمومی و طرح موضوعات بی‌حاصل و بی‌فایده، فشار و بدبینی را در بین مرد بصیر و شجاع ایران اسلامی ایجاد نموده و برخی مدیران نالایق هم با ساده‌لوحی باعث شده اند تا فشار اقتصادی برمردم موجب دلسردی اکثریت شوند که نتیجه آن را در مشارکت حداقلی انتخابات مرحله اول ودوم مجلس یازدهم شاهدبودیم.

این مقام مسئول ادامه داد: باوجود وضعیت کرونایی کشور، از همه مسئولان کشور انتظار می‌رود. همان‌طور که مردم شجاع ، بصیر و ولایت مدار ایران عزیز همراه با رهبری مقتدر و شجاع خود، در برابر دشمن قدار ایستاده‌اند ، آنان نیز از این صف جانمانده و نه در کلام،بلکه در عمل به این خیل عظیم بپیوندندو باگماردن مدیران لایق وکاردان درمناسب حساس، درمورد رفع تنگناها و مشکلات اقتصادی موجود گام های بلندتری بردارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.