ساماندهی رودخانه "ارمنی" در انتظار تامین اعتبار

مجری پروژه ساماندهی رودخانه "ارمنی" اسلام آبادغرب اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۱۲ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت : اگر اعتبار باشد تا تیرماه سال آینده ساماندهی رودخانه ارمنی به پایان خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ همایون فرخی مجری پروژه ساماندهی رودخانه ارمنی اسلام آبادغرب با بیان اینکه کار ساماندهی رودخانه ارمنی شهرستان اسلام آبادغرب از سال ۱۳۹۰ آغاز شد، گفت : طول پروژه ساماندهی این رودخانه ۱۵۰۰ متر بود که بخش عمده آن انجام شده و برای ساماندهی قطعات قبلی نزدیک به هشت میلیارد تومان البته به پول سال‌های قبل هزینه کردیم.

او با بیان اینکه هم اکنون فقط ۲۳۰ متر از ساماندهی این رودخانه باقی مانده، گفت : بخشی از این ۲۳۰ متر باقی مانده در محدوده طرح ترافیک واقع شده و قرار است خودرو از روی آن عبور کند، از سوی دیگر برای تملک اراضی مورد نیاز هم بودجه لازم است.

مجری پروژه ساماندهی رودخانه ارمنی افزود: مجموع اعتباری که برای ساماندهی قطعه باقی مانده نیاز داریم ۱۲ میلیارد تومان است که به دلیل مشکلات کمبود اعتبار این پروژه طی دو، سه سال اخیر دچار رکود شده است.

فرخی از رایزنی‌های متعددی که برای تامین اعتبار تکمیل این پروژه انجام شده هم یاد کرد و افزود: درخواست داریم از منابع ملی یا استانی بودجه‌ای برای تکمیل ساماندهی رودخانه ارمنی اسلام آبادغرب اختصاص یابد.

او گفت: در صورتی که اعتبار لازم تامین شود، می‌توان ساماندهی رودخانه ارمنی را تا تیرماه سال آینده به اتمام رساند.

مجری پروژه ساماندهی رودخانه ارمنی با بیان اینکه شیوه ساماندهی این رودخانه سرپوشیده کردن آن با باکس بتنی است، افزود: اتمام ساماندهی رودخانه ارمنی هم به جلوگیری از وقوع سیلاب در شهر کمک می‌کند و هم بوی نامطبوع آن در فصل تابستان دیگر به مشام نخواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.