مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۱۵ فقره پرونده تخلفاتی برای عطاری‌های متخلف در استان اردبیل تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه صیانت از حقوق مردم و حفظ سلامت افراد جامعه جزء وظایف ذاتی تعزیرات حکومتی است گفت: در جریان این بازرسی‌ها تعداد ۱۵ فقره پرونده تخلفاتی برای عطاری‌های متخلف تحت عناوین مختلف از جمله عرضه دارو‌های تقلبی و مکمل‌های غیرقانونی، دارو‌های دست ساز، دارو‌های غیرمجاز و دارو‌های قاچاق تشکیل و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

او از اجرای طرح تشدید بازرسی از عطاری‌های سطح شهر اردبیل خبر داد و افزود: در راستای سیاست‌های سازمانی و ضرورت برخورد با تخلفات احتمالی در عطاری‌ها در جریان شش ماهه اول امسال حدود ۱۶۰ مورد بازرسی از عطاری‌ها و فروشندگان دارو‌های گیاهی در سطح اردبیل صورت گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در این بازرسی‌ها که با حضور رئیس شعبه سیار و بازرسین سازمان صمت، معاونت غذا و دارو و اتحادیه عطاران اجرایی شده تقریباً همه عطاری‌ها مورد بازرسی قرار گرفته است.

رحیمی آذر بیان کرد: پرونده این متخلفان در شعبه رسیدگی به تخلفات بهداشتی مورد رسیدگی واقع و متخلفان علاوه بر محکومیت جزای نقدی به معدومی کالا نیز محکوم شده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.