فرمانده انتظامی البرز از کشف ۲۰۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان،   فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت داشته و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته و مترصد انتقال آن به وسیله یک خودرو پراید به استان‌های مرکزی کشور از جمله استان البرز است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر حرکت خودرو، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در محور‌های مواصلاتی شهرستان بم مستقر شده و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

او افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب خودروی حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه ضمن متوقف کردن خودرو، راننده آن را دستگیر کردند.

سردار محمدیان گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲۰۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی البرز افزود: مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز از مهم‌ترین دلایل بروز ناهنجاری‌های اجتماعی است و پلیس با مبارزه جدی با این معضل، قصد تزریق آرامش و امنیت به جامعه را دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.