مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کاظمی اسکویی مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

او گفت : دانشگاه علوم پزشکی تاکنون با تمام توان در حوزه درمان و در حوزه بهداشت محیطی برای مدیریت این بیماری اقدامات خوب و اثر گذاری داشته است.

اسکویی افزود : در راستای ارتقای سلامت کارکنان، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل‌های ستاد ملی کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود : به منظور سلامت همه، باید از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک جلوگیری به عمل آید، علاوه بر این باید تعدادی ماسک در نگهبانی ساختمان مرکزی برای استفاده مراجعین در صورت لزوم وجود داشته باشد.

اسکویی ادامه داد : باید مواد ضدعفونی کننده در تمام طبقات ساختمان و در دسترس کارکنان و مراجعین باشد.

او افزود : بررسی روند اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری، استفاده از نظر سنجی خدمت در ستاد و واحد‌های تابعه دانشگاه با راه اندازی سامانه نظر سنجی در سایت دانشگاه با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اطلاع رسانی لازم در این خصوص، لزوم راه اندازی آسانسور در ساختمان مرکزی دانشگاه از مهمترین مباحث است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.