طرح‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور ویدئو کنفرانس نمکی وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امروز هفت طرح اورژانس شهید بهشتی آبادان، مجتمع خوابگاه دانشجویی، بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی آبادان، مجموعه اتاق‌های عمل بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان، ساختمان تشکلات دانشجویی، تعمیرات اساسی آزمایشگاه بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان و منازل دو واحدی پزشکان خرمشهر با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نمکی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح طرح‌های درمانی به صورت ویدیو کنفرانس با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و پنج مهر سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ما و تمام نسل های آینده به مردم خوزستان و رشادت های آنان بدهکاریم.

افتتاح طرح‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان / گفت وگوی ویدیو کنفرانسی مسئولان آبادان و خرمشهر با وزیر بهداشت

او ضمن تشکر از سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خصوص کنترل بیماری ویروس کرونا افزود:فرماندهان اصلی نظام سلامت روسای دانشکده علوم پزشکی در سراسر کشور هستند.

نمکی گفت: من به عنوان یک سرباز کوچک به طور شبانه‌روزی در خدمت کادر درمانی و پزشکی کشور به عنوان افسران ارشد نظام سلامت افتخار همکاری دارم.

وزیربهداشت تصریح کرد: باتوجه به آغاز موج جدید این بیماری در برخی از استان ها نتوانستیم حضور فیزیکی داشته باشیم و از بابت این عدم حضور عذرخواهی می‌کنم و به طور حتم در نخستین فرصت در خدمت بزرگواران خواهم بود.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت:به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی و همچنین مدافعان امروز عرصه سلامت، ۷ پروژه درمانی، آموزشی و دانشجویی با هزینه ساخت و تجهیز تقریبی ۴۰۰ میلیارد ریال تقدیم مردم منطقه کردیم.

او اضافه کرد: بزرگترین پروژه ما اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آبادان بود که در سال با بالای ۲۰۰ هزار مراجعه‌کننده، فضای فیزیکی نامناسبی داشت و همین موضوع نارضایتی و شکایات مردم را در پی داشت که امروز افتتاح شد، امیدوار هستیم که مردم خوب منطقه در صحت و سلامت باشند و هیچوقت از این مجموعه استفاده نکنند، اما به هر حال ضرورت بهره‌برداری از این اورژانس احساس می‌شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بهره‌برداری از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی و اتاق‌های عمل و آزمایشگاه شادگان نیز امروز اجرایی شد.

سلمان زاده اضافه کرد: در خرمشهر نیز مجموعه خوابگاه دانشجویی به بهره‌برداری رسید ضمن اینکه کلنگ اولین مجموعه فرهنگی، ورزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز به زمین زده شد و امیدوار هستیم که این مجموعه نیز تا ۲۲ بهمن امسال افتتاح شود.

افتتاح طرح‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان / گفت وگوی ویدیو کنفرانسی مسئولان آبادان و خرمشهر با وزیر بهداشت

موسوی فرماندارویژه آبادان هم ضمن تشکر از تلاش کادر درمان در حوزه مقابله با ویروس کرونا،  گفت:امیدواریم بتوانیم از بیمارستان صحرایی که به عنوان یک بیمارستان عفونی در خارج از شهر است استفاده کنیم.

حیدری فرماندار ویژه خرمشهرهم ضمن  قدردانی از کادر درمان گفت:انتظار ما از وزارت بهداشت این است که بیمارستان شهید موسوی این شهرستان  که چند سالی است کلنگ زنی شده و بلاتکلیف است  تکمیل شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.