فرماندار عجب‌ شیر با اشاره به افزایش خودرو‌ها در داخل شهر از شهرداری و پلیس راهور شهرستان خواست تا طرح جامع ترافیک این شهر را تدوین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اصغرپور فرماندار عجب‌ شیر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان بر تامین امنیت جاده‌های مواصلاتی شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط باید برای ارتقای امنیت تردد در جاده‌های برون شهری و درون شهری و رفع مشکلات ترافیکی تلاش کنند.

او با اشاره به ۲ نوع طرح ترافیکی در شهرستان گفت: پلیس راه طرح‌های تسهیل رفت آمد در بیرون شهر و شهرداری با همکاری پلیس راهور طرح‌هایی جهت تسهیل عبور و مرور در داخل شهر به ویژه در ناحیه مرکز شهر و معابر اصلی را ارائه و از نقطه نظر‌های کارشناسان در این زمینه استفاده کنند.

اصغرپور همچنین خواستار شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان شد.

او در مورد سد معبر و اقدامات صورت گرفته افزود: اقداماتی انجام شده، اما کافی نیست و شهرداری باید با افزایش گشت ها، نسبت به رفع این معضل اقدام کند.

فرماندار عجب شیر همچنین بر فرهنگ سازی در مقوله ترافیک تاکید کرد و گفت: آموزش شهروندان و آشنا کردن آن‌ها با مقررات راهنمایی رانندگی در حل بسیاری از مشکلات این حوزه موثرتر است.

اصغرپور همچنین خواستار ترمیم آسفالت خیابان ها، معابر شهری، روستایی و بهسازی جاده‌های شهرستان شد و این خواسته‌ها را از اصلی‌ترین مطالبات مردم در مراجعه به فرمانداری عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.